![]() |
Wat ga jij vanavond doen en waarom!?
.
|
Gratis bier drinken, want waarom niet!
|
Gratuuuuuuus :cool:
|
NIETS!
En jij? |
Citaat:
|
Je liegt, je gaat echt wel heel veel dingen eten.
|
Citaat:
|
Is dat na een maand of 3 meestal niet praktisch over? Of heb je heel veel last van kwaaltjes alles?
Ik ga meer PLL kijken, en drankjes drinken, en als de sufkutten in mijn omgeving eindelijk hebben besloten wat ze willen doen vanavond misschien nog even de deur uit. Maar gezien het regent en het feit dat de fles wijn net op is en ik net een beste Gin-Tonic heb ingeschonken denk ik niet dat het daar nog van gaat komen. Misschien ga ik eiersalade maken en die maar met toastjes wegsnaaien ofzo instead. |
Ik ga Loft kijken :o
|
Citaat:
Wat is pll? Klinkt als een goede avond!!!(y) |
Hmmmm vertellen de meeste mensen niet pas dat ze zwanger zijn na de eerste 3 maanden? :lisa: Daarom ging ik er een beetje vanuit dat je al zover was eigenlijk.
Pretty little liars! Een enorme wijvenserie over een groepje vriendinnen die willen weten wie een van hun vriendinnetjes heeft vermoord, maar in een hele hoop meer drama terecht komen. Ik dacht altijd dat er maar 2 of 3 seizoenen waren maar er zijn er ondertussen al 6 :bloos: Dus ik heb een beste hoop te Bingen :D |
Ik zit nu in de trein terug naar huis en ga de finale van de slimste mens kijken als ik thuis ben en een dikke joint roken natuurlijk!
|
Ja klopt, doen wij ook, maar ach, hier op t forum is t (vrij) anoniem;)
Dat klinkt leuk! Misschien moet ik die ook maar eens gaan kijken!! |
Hmmmm, ik zou juist hier misschien nog wel langer m'n snufferd houden. Maar ik ben dan ook niet zo anoniem meer als jij.
en jaaa ik vind het een aanrader. Maar ik ben nog niet beland op het punt waarop het mysterie ontrafelt is (na seizoen 5 ofzo) en sommigen zeggen dat het nogal een deceptie is. |
Haha nee dat denk ik idd ook niet. Niemand kent me hier echt! (Oei niet dat ik hele rare geheimen heb ofzo) maar als ik ooit al een foto heb laten zien of naam heb gezegd, dan weet ik 100%zeker dat ik niet eerlijk ben geweest haha.. Juist omdat ik anoniem wilde zijn en blijven.
En t is ook wel bijna 12 weken :p Ja dat is vaker zo met series, helaas. |
Ik meen alleen te weten dat je het zusje van een andere ex-forummer bent. Maar daar weet ik verder ook niets over :p
Hmmmm er zijn maar weinig series die ik helemaal heb afgekeken die een deceptie zijn. Maar ik ben dan ook bij oa Lost en Gossip Girl halverwege afgehaakt. |
Citaat:
Ik vond prison break, Dexter en uhmmm nog wat(die ik ben vergeten :p) echt jammer op het eind... |
Gamen en herrie luisteren. Verder niks want morgen verjaardagsfeestje van mn nichtje die 1 is geworden gisteren. *O*
|
Met Lost ben ik ook nog ergens halverwege :o
|
Hmmmm Dexter was een beetje jammer, en Prison break ben ik nadat ze uit de gevangenis waren ook mee gestopt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eten, omdat ik honger heb
|
Ik heb een aardige huisgenoot ontdekt en die komt zo een drankje doen.
|
Niet Servisch eten zoeken of cevapcici en waterpijp.
|
Ik heb een machtige kater omdat ik gisteren om half toch 1 nog op pad ben gegaan en om 6 uur thuis kwam, en nu ga ik een beeeeeeeetje creperen op m'n bank
|
Een béééétje maar :D :cool:
|
Ik heb het ergste gedeelte al overwonnen dus nu nog maar een beetje tov eerder vandaag ;)
|
3 op Reis?
|
que?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pretty little liars :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Studeren. Omdat het kan.
|
Bij m'n sgatjuh slapen :bloos:
|
Fietfieuuuuwwwwwwww
|
Huiswerk, chatten/gamen en slapen
|
Doeii
|
Bier drinken en risk spelen en als het meezit nog een beetje in de zon zitten :cool:
|
Citaat:
|
Minecraft :P
|
Werken 😷
|
dingen schrijven en slapen :lief: Slapen is m'n hobby :lief::lief::lief::lief: Slapen is echt zo fijn he :lief: en dan vooral in een net verschoond bed dat als je je omdraait een vleugje wasmiddelgeur in je neus floept en dat je zo lekker met je gezicht in je kussen kan ploffen. :lief::lief:
|
Citaat:
|
Bier want bier
|
til: wat is een lel heeft een kind
|
Eten, chillen, lezen, slapen.
Mmm eindelijk geen wekker morgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |