![]() |
Waar kan je goedkoop games halen?
Deze site is echt goedkoop, maar is er 1 goedkoper?
Geen reclame maken a.u.b. |
Ik ging vroeger (Jaar of 7 - 10 geleden) altijd naar de Gameshop, daar kon je toen je oude spellen inruilen en ook kon je sparen voor korting. Volgens mij is dat er nog steeds, ik weet alleen niet of die acties ed er nog zijn. Tegenwoordig ga ik altijd naar de GameMania.
|
G2a als je elite bent.
En als je op je consoletje zit kan je altijd nog dat ding verkopen. |
op het internet
|
Humble Bundle :)
|
Citaat:
|
Ik deed altijd een simpel vergelijkinkje op Tweakers. Ik geloof dat Tweakers alle weergegeven bedrijven ook screent (op hoe echt ze zijn), hoewel ik dat niet zeker weet. Tegenwoordig heb ik genoeg aan Steam, maar dat kan ook komen doordat ik nu even niet zo'n behoefte heb aan specifieke pre-orders.
|
G2a.com
|
mijn vader koopt soms op stiem soms heb je sumer saale eens in de 3 weken ofzo
grooeties gorbos |
Citaat:
|
Ja hoi.
|
G2play, Kinguin, G2A maar je kan best vergelijken op cdkeyprices.com of dlcompare.com. Dan zie je ineens de beste offers.
|
Tweedehands en ook in sommige landen zijn ze goedkoper sommige spellen die hier 60 euro kostten kostten in romenie vorig jaar maar 13 euro dus misschien als je op vakantie gaat is dat wel leuk
|
Steam tijdens de summersales.
All hail our lord and savior GabeN |
Amazon (uk) is heel fijn. Heb spel van €40 voor €15 (nieuw) gekocht op Amazon. Let er wel op wat de staat van de game is. Zo goed als nieuw en nieuw zijn de beste, let ook op de beoordeling. Steam sales is heel handig, verder zou ik maar geen Origin doen. Ingewikkelder en waardeloze klantenservice.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |