![]() |
Welke films heb je dit weekend gezien
Welke films heb je dit weekend gezien
|
ik heb echt een film weekend gehad
Thirteen Ghosts topfilm (y) Raptor echt een helle neppe film met rubberen dinos (n) friday the 13th part 4 spy game (y) (n) the order met Jean-Claude van Damme Behind Enemy Lines (y) Ghosts From Mars echt dom een neppe uitvoering van mad max |
Mean Machine
Brother Stir of Echoes Bringing out the Dead I Still Know what you did Last Summer Killer: A Journal of Murder |
Godfather III,
Tomorrow never dies. |
Geen, ik zat in een kampeerboerderij met m'n korfbalvereniging :p
|
me,myself and irene
|
Volgens mij heb ik alleen The Others gezien..
|
From Hell
Happiness No mans land Stalker Vacas |
Rocky Horror Picture Show voor de 30e keer ofzo :rolleyes: :)
Jay & SilentBob strike back :) (voor 6e keer) Shallow grave (13e keer) hoezo triest? |
40 Days and 40 Nights : Ik had erger verwacht, was toch wel grappig :)
Mars Attacks! : we come in peace hij blijft leuk :p Chicken Run : Hilarious, die kippen van klei :D |
Boondock Saints (geweldige film!!)
The Fast and the Furious (voor de 2e keer) jah dat was t wel ongeveer |
Hierbij spreek ik ook voor "Beltaine" (we hebben toch alle films samen gekeken):
-American Pie 2 -The Hole -Dracula 2000 |
vanaf donderdagavond (toen begon mn weekend :D:
the green mile evolution lord of the rings - the fellowship of of the ring lord of the rings - the two towers (Preview) taxi 2 |
heb donderdag
Impostor & Thirteen Ghosts gezien alle bij topfilms zaterdag Ocean's Eleven geen reet aan A Beautiful Mind mooie film zondag starwars a new hope gisteren Enigma een heel goed verhaal over de ENIGMA machine van WWII Full Disclosure geen reet aan Mulholland Drive niet zien echt een hele stome kut film slaat nergens op echt lach wekkend |
ik heb WICKED gezien , met julia stiles.....maaare die film is geen flikker aan!
|
Citaat:
Smaken verschillen. IMPOSTOR is van BATTLEFIELD EARTH niveau. en 13 GHOSTS.... misschien leuk om de aardige speciale effecten maar als horrorfilm schiet hij meer dan te kort. Ik krijg steeds meer het gevoel dat mensen echt niet kritisch zijn en al bang worden bij het vals aanslaan van een paar vioolsnaren... |
28 Days
She's all that :rolleyes: Ik had graag LotR nog een keer (nóg een keer) gekeken, maar helaas had mn zus hem weer mee terug genomen :( |
Citaat:
IMPOSTOR had een leuk einde had het op zig verwacht maar ook weer niet 13 GHOSTS was niet spannend maar wel leuk om tezien daar in tegen vind ik geen een horror of thriller eng |
the sweetest thing..
echt mega leuk (y) |
Ff denken...
Snake eyes... (y) Sexy Beast... (n) Austin Powers... (y) |
had terminator I ook gezien wie nog meer ???
|
Citaat:
Hmmm best een lange zin eigenlijk :D :p |
Citaat:
of hij houdt van films zoals annie en sound of music |
Citaat:
enne nee, dat heet mening geven :) |
kheb dit weekend Evil Dead 1 voor et eerst gezien
na Army of Darkness en Evil Dead 2 al gezien te hebben, mooie logische volgorde ;) |
Citaat:
En afkraken is ook je mening geven hoor... |
Citaat:
ik vind titanic geen reet aan maar dan is het geen slechte film en ook lord of the rings vind ik geen bal aan maar dat is ook geen slechte film 80% van de gevallen kun je niet zeggen dat is een slechte film want dat is het gewoon niet |
Boeit toch niks of iemand Hollywoodfilms afkraakt? Is gewoon een mening...
En Mulholland Drive is wel vet :) Maar ok je moet ervan houden, die vaagheid is niet aan iedereen besteed :D Ik vond het echt een heel aparte film, vooral omdat het dus niet altijd ergens op sloeg. En ontopic: ik heb Avalon gezien, wel een aparte film ook, maar niet echt wat ik ervan had verwacht :\ |
Citaat:
|
Dat het over 1 kam scheren is ben ik met je eens, maar dan nog is het een (onbeargumenteerde) mening, want hij VINDT Hollywoodfilms niks, en dus is dat zijn mening...
Bovendien zal hij denk ik bedoelen de blockbusters, rampenfilms a la Deep Impact, Armageddon enzo...De 'special effects-maar-geen-verhaal'-films dus :) |
Citaat:
|
Resident evil
Planet of the Apes (rara where have I been :rolleyes: ) |
Citaat:
En dat is het dus wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar veel Hollywood-films, en ook independents, zijn gedrochten. Recente Hollywood films die ik wel goed/aardig vond; THE OTHERS TRAINING'S DAY SPY GAME THE MOTHMAN PROPHECIES SPIDERMAN BLADE 2 MONSTERS INC. vanavond JOYRIDE van John Dahl -- misschien vind ik die ook wel goed... misschien... SIGNS zal ik ook wel goed vinden -- neem ik aan MINORITY REPORT -- Phillip K. Dick zoals het hoort? |
ichi the killer
who am i vidocq |
Avalon, op Lowlands gezien in filmzaaltje..
(Heel aardige film overigens, Pools gesproken en directed by Mamoru Oshii, die ook de Manga-film Ghost in the shell voor zijn rekening nam...film heeft er dan ook wel wat van weg) |
- We Were Soldiers
- Windtalkers erg mooie films..... |
Citaat:
*kijkt hele intelligente films de laatste tijd* :D |
Citaat:
|
Citaat:
Wat vond jij van vidocq ??? ik vind het een gruwelijke film |
oceans eleven en jeepers creepers....:D(y)
|
Citaat:
Depardieu is goed als Vidocq. Citaat:
En JOYRIDE was een prettige verrassing. John Dahl weet er nog een aardig spannend geheel van te maken. Steve Zahn is erg sterk trouwens. Jammer, dat ze tóch de chaffeur iets te veel in beeld brengen -- ik kreeg toen het gevoel dat de stem en het uiterlijk niet bijelkaar pasten. |
Citaat:
|
Citaat:
Niks mis met het beeld (behalve de MINIDV close-ups die o.a. irritant waren). Maar ik bedoel het gebruik van de camera, het zwiepen o.a. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook :cool: Verder heb ik op lowlands gezien: Planet of the Apes Ghost World Lord of the Rings Vooral Ghost world vond ik behoorlijk de moeite waard :) |
Op Lowlands:
Planet of the Apes (kvonnem nie zo) Ali G In Tha House (vreselijke film, echt) ik wou heel graag nog Ghost World zien, maar ik had er niet meer aan gedacht en was te laat :( ach ja ik huur m wel een x ofso :) |
she's all that
the sweetest thing ocean's eleven moulin rouge the virgin suicides |
Citaat:
Ghost World was wel écht goed vond ik, wil ik zeker nog een keer (als ik iets minder moe ben) zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |