![]() |
black hawk down
black hawk down
Verwacht in september 2002 en wie heb deze film in de bios gezien ?? ik wel en vond hem gelijk aan saving private ryan echt een topfilm wie gaat deze film huren of kopen ??? |
Inderdaad mooie film. Jammer dat de Amerikanen de Soma's afschilderen als beesten, eigenlijk zijn ze zelf beesten, maar ja, even geen politiek....
|
Citaat:
|
echt een kut-film
|
zuigfilmmmmmmm
|
Was wel realistisch (denk ik) maar vond er niet zo veel aan.
|
Erg goed. Een beetje langdradig en weinig character development maar zeker realistisch weergeven.
|
wel aardige film, aardig realistisch maar niet echt super realistisch
|
was nog een gedoe over op A&N een tijd geleden
racistisch en superamerikaans... neh, sniks voor mij |
Citaat:
|
Citaat:
die gasten daar hadden echt een terring hekel aan die US boys omdat ze altijd hun neus in zaken steken waar ze niet horen wat hadden die nergers dan moeten doen ze dood moeten kietelen |
Ehm daar doet Orlando Bloom toch in mee of niet?
|
Citaat:
weet wel josh hardnett ...ofzo en nog een paar gasten van de film pearlharbor en akteurs van saving private ryan en starwars I |
Citaat:
Hmmzz dacht het wel.. mini-rolletje ofzo.. of misschien haal ik nu films door de war :confused: Anyway, ik weiger elke film te zien waar Josh Hartnett in meespeelt. :p |
Citaat:
Josh heb hier de hoofd roll ik vind het wel een top akteur hij kan echt alles van the faculty tot pearl harbor tot Die hard oorlogs film |
Citaat:
Ook zo'n beetje de enige reden waarom ik die film ga huren :D |
BETER... fok het verhaal gewoon 2 uur lang knallen..... :D
|
het is best een leuke film alleen jammer dat je weer echt kunt zien dat het een amerikaanse productie is waar zoveel nep aan is
|
Citaat:
die film werdt juist af gekeurd omdat er teweingig propagnda voor de US in zat komt gewoon door 11 sep. enzo us is 80% on overwinelijk en als ze echt willen winnen % ecdht bedreigtworden 100% ze moeten eens een echt deze tijdse saving private ryan styl VIETNAM film maken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |