![]() |
Spanning Ende Sensatie in Rotterdam!
:eek:
|
Viel ook wel mee.
|
De Man zit nog op De WC!
|
Oh jeej, de hond was aan het blaffen.
|
"Ik heb het idee dat ze iemand uit de trein halen"
GOH ECHT?!?!? |
Waarom is alles er nu op gericht om die man zo comfortabel en vriendelijk mogelijk aan te spreken ipv het station zo snel mogelijk vrij maken :( kutland
|
Ja inderdaad, rij die trein gewoon naar het opstelterrein en haal hem er daar uit oid.
|
Ah ze hebben na 2 uur toch iets gedaan, goed hoor.
|
Snel meer geld voor deze ontzettend capabele mensen :D
|
Tussen Meppel en Hoogeveen rijden door politieinzet ook geen treinen. MAAR DAAR HOOR JE HANS LAROES NIET OVER
|
Nou deze knul gaat nooit meer zwart rijden!
|
Lastig met die huidskleur.
|
In Antwerpen heeft de Belgische EOD op niveau -2 zojuist iets gecontroleerd tot ontploffing gebracht. Terrordag.
|
mooi ik ga vanavond naar R'dam, ben wel toe aan wat spanning en sensatie
|
Kantoor UWV rotterdam ook ontruimd.
|
Citaat:
VR 18/09/2015 13:32 datum van het artikel vr 18/09/2015 13:32 Het verdachte koffertje op een trein in Antwerpen-Centraal is drie uur later loos alarm gebleken. Dat zegt spoornetbeheerder Infrabel. Het treinverkeer kan opnieuw hervat worden op alle sporen behalve spoor 21 en 22 op verdieping -2, waar de politie nog afrondend onderzoek uitvoert. |
Citaat:
|
Zijn ze in België al aan het staken vanwege mogelijke risico's voor de gezondheid van het stakend personeel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is volgens mij vrij gebruikelijk om dergelijke objecten tot ontploffing te brengen inderdaad.
|
NEe dat is het niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |