![]() |
Ik wil seks
Hey
Ik heb een vriendje en ik zou graag seks met hem willen maar het punt is dat ik nog maar 12 ben en ik weet niet of hij ook wilt. Moet ik het vragen? Moet ik het helemaal niet doen En voor de informatie ik heb al gevingerd met mezelf Plzzz help me Xxx ikblijfamoniem0 |
Hebben jullie al gezoend? En heeft hij bijvoorbeeld al aan jouw borsten gezeten? Heeft hij jou al eens naakt of in je ondergoed gezien?
|
praten praten praten in een relatie
|
Als hij een normale jongen is met een gezond verstand zegt hij zeker ja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisjes komen eerder in de puberteit dan jongens, dus je hebt gewoon ongelijk.
Verder ligt op jongens veel sociale druk om veel seks te willen, veel vrouwen te versieren, seksueel agressief te zijn, een hoog libido te hebben, etc. Er zijn een hoop jongens die dat helemaal niet fijn vinden en zeker een twaalfjarige wil daar misschien nog helemaal niet mee dealen. Hartstikke goed dus, dat er benoemd wordt dat het vriendje van TS er wel klaar voor moet zijn. Het is niet vanzelfsprekend dat mannen altijd seks willen. Ze verschillen onderling en dat is oké. Gezond verstand heeft er verder niks mee te maken, dus als het hem juist heel geil lijkt moeten ze 't vooral doen. Het is namelijk ook niet raar dat er een vloeiende overloop is tussen doktertje spelen in de bosjes en een 'serieuze' relatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hou op. |
Citaat:
|
Ik wil ook seks
|
Ik oook :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt, mijn fout :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat een meisje van 12 jaar nog even moet wachten om te neuken 16 jaar vind ik vroeg genoeg en dan op een veilige manier (condoom gebruiken en de pil )
|
Citaat:
Het veilig doen is natuurlijk altijd een goed idee (y) |
veilig kan ook zonder condoom, vooral als je pas 12 bent. de ervaring van sex is dan veel intenser, dat moet je toch meegemaakt hebben?
|
Citaat:
|
ik was ook 12 en mijn vriendinnetje ook toen wij onze eerste sex hadden. wat is er onschuldiger en schoner dan eerste sex. puur genieten dus. nu zou ik het niet meer zo doen inderdaad
|
Citaat:
Je vriendin van 12 had echter wel zwanger kunnen worden door jou. Dát is waarom onveilige seks dom is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |