![]() |
Slapen bij vriendin
Hey, ik ben een jongen van 15 jaar en heb sinds 2,5 maanden een vriendin.
We willen een ding al een tijdje samen doen en dat is met elkaar slapen. Ik bedoel niet sex maar echt slapen met elkaar. Ht enige punt is dat haar moeder dat niet wilt (ze heeft geen vader), mijn ouders willen dat ook nie maar die kan ik wel omlullen als mn vriendins moeder ht goed vind. Wat ik dus eigenlijk wil vragen is hoe praat je die moeder om zodat het mag. Ps, als we bij elkaar zijn liggen we altijd met elkaar in bed film te kijken of te knuffelen etc. Dus we weten wel dat het echt leuk is om met elkaar te slapen. |
Het is ook leuk om samen te slapen. Maar je woont nog thuis en je vriendin ook. Dus jullie ouders bepalen de regels.
Als het niet mag heb je pech. Ompraten is denk ik vrij zinloos. Maar als jullie dat graag willen proberen....tja drink een kopje thee met zijn allen en ga een gesprek aan. |
Waarom wil haar moeder (en jouw ouders) het niet? Dat is natuurlijk waar je het mogelijk over moet hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw nog wel bedankt voor jullie reacties.(y) |
Misschien moeten jullie gewoon nog even geduld hebben ;) Er doet zich vast wel een keer een mogelijkheid voor om samen te slapen, en tot die tijd gewoon genieten van het knuffelen wat jullie nu al doen.
|
En haar moeder vindt het wel goed als jullie in bed "naar een film liggen te kijken"? Beetje naïef.
|
Citaat:
|
Je bent nog maar 15, ik zou gewoon even geduld hebben
|
Ja weetje wat het is, we zijn er gewoon klaar voor en we hadden ht eigenlijk al lang willen doen (bij elkaar slapen dan he😜) alleen onze ouders houden ons tegen
|
Citaat:
Geniet gewoon van de knuffelmomentjes tijdens het film kijken, en wie weet komt er wel een gelegenheid waarbij je wel samen kunt slapen (een filmmarathon met sleepover met je vriendengroep bijvoorbeeld). Natuurlijk is samen slapen zonder anderen er bij ook heel erg fijn, maar je bent nog jong, dus je krijgt echt nog wel genoeg kansen om samen te slapen met een meisje waar je gek op bent ;) |
Ik ga nog wel wat proberen maar als ht niet lukt zal ik r mee stoppen. en trouwens, ik geniet altijd als ze bij me in de buurt is😉
Bedankt voor het reageren allemaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |