![]() |
Hoe kom ik klaar?
Hoi ik ben Robin, ben een meisje van 13 jaar oud
ik hou heel erg van vingeren en te wrijven over me klitje en doe het dan ook vaak met 2 vingers maar het klaarkomen wil mij bijna nooit lukken.... ik word snel nat en ik ga kreunen en schreeuwen en krijg het heel warm en ga heel Raar bewegen maar het klaarkomen lukt echt niet! Alleen met de douche straal lukt het soms of met een elektrische tandenborstel! Tips om beter klaar te komen? De naam kopt niet I know |
Misschien met een dildo ofzo?
|
Citaat:
|
Zij had het erover dat het soms met een elektrische tandenborstel lukte, dus misschien met een vibrator ofzo
|
Hoe voelt het als je klaarkomt onder de douche? En hoe voelt het wanneer je net-niet-klaar-komt wanneer je aan het vingeren bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oefenen op je techniek.
Je bekkenbodemspieren aanspannen kan ook helpen. |
hoi ik ben een meisje van 12 en ik weet ook niet hoe ik moet klaarkomen heeft iemand nog tips?
|
Lees bovenstaande reacties.
|
Citaat:
Lees vooral ook de reacties onderin, daar vind je meer leeftijdsgenootjes die in dezelfde fase zitten. Zij kunnen jou daardoor beter vertellen wat goed werkt dan wij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar misschien kan je hier eens kijken. Er staan veel tips en verhalen voor meisjes van jouw leeftijd.
vooral deze post: http://orgasmictipsforgirls.tumblr.c...turbation-help |
Ah, goeie link!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |