![]() |
Hoi 9292 #1823
:o
|
NS kan tegenwoordig ook de bussen etc. inplannen :o
|
Ik vind 9292 een prettiger planner meestal maar het liefst gebruik ik HAFAS.
|
929292929292929292
|
In de trein!
Zonder hulp van 9292, want ik kan prima zelf onthouden hoe laat de treinen gaan die ik vaak neem :o |
Ja, leuk en aardig maar vertragingen enzo dan?
|
Wow, wat ben je toch slim, Eline :bloos:
|
Citaat:
|
Ik ben een beetje ziekjes... En heb eigenlijk een "Office Training" vanmiddag -o-
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast weet 9292 ook met enige regelmaat niets van verstoringen :o Een klasgenoot waar ik in m'n eerste jaar bijna dagelijks mee reisde moest werkelijk elke dag opzoeken vanaf welk spoor zijn sprinter vertrok. Het was elke doordeweekse dag spoor 9. :facepalm: |
De topic titel inspireerde me om vandaag met de bus trees gaan ipv dat hoereneind te fietsen (y)
|
Als ik zoef intik dan is de volgende suggestie de maar daarna komt verkeerde, trein en licentie. Wat.
|
:D
|
ETEN <3
Omnomnom |
Nog even over die verstandskies:o
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt en blijkbaar duurt het maar twintig minuten, inclusief foto's maken, verdoven en verwijderen. Dat valt me mee. Of komt de ellende pas er na? |
Ja want dan gaan wij vervelend doen.
|
Citaat:
Ik was echt als de dood voor de pijn, omdat ik dus een paar weken ervoor onnoemelijk veel pijn had gehad door een behandeling bij de tandarts, maar die angst was in mijn geval dus totaal ongegrond. |
Ik was een beetje in paniek omdat ik te horen kreeg dat ik een verblijfsvergunning moet aanvragen maar het is ABSOLUUT NIET DUIDELIJK wat je daarvoor nodig hebt.
dus ik de Nederlandse ambassade bellen nou is dit geen officiele declaratie van de ambassade maar de mevrouw aan de telefoon zei dat de regering hier wel wat beters te doen heeft dan boetes uitdelen aan eu-burgers :D en dat het niet zoveel uitmaakt of ik me inschrijf |
Ik was laatst bang dat ik illegaal in Belgie was omdat ik hier al meer dan een jaar woon en me nooit bij de bevolkingsdienst heb gemeld:bloos: Gelukkig bleek mijn inschrijving bij de uni voldoende te zijn.
|
Verdorie, ik blijf maar twijfelen over welke vakkan ik moet kiezen. Een vak lijkt me heel interessant, maar dan gaat mijn Master uiteindelijk meer 60 studiepunten zijn, dus dan maak ik het me mezelf misschien onnodig moeilijker. In prindipe kan het wel, want ik heb nu een relatief rustig eerste semester. MOEILIJK:bob:
|
We hebben nog steeds geen digitale boeken:bob:
|
Maar je hebt toch ook de NS Reisplanner?
|
Citaat:
Waar degenen die jou dit antwoord gaven misschien niet aan hebben gedacht is dat hoe langer je in België bent ingeschreven, hoe meer rechten je opbouwt. En dat kan wel van belang zijn als je als buitenlander besluit na je studie in België te blijven :o |
Citaat:
|
(y)
|
En ze doen trouwens een stuk minder moeilijk met studenten die uit aangrenzende landen afkomstig zijn.
|
En oja, ik moet mijn huisbaas gaan lastigvallen want hij heeft mij onterecht belastig laten betalen. Bij de gemeente werd mij gezegd dat de ''studententaks'' alleen voor Belgische studenten geldt. Wat een lul:o
|
Als je als buitenlandse student een Bijlage 33-verklaring hebt idd.
|
Hoi :bloos:
|
Mijn inschrijving in Leuven was best veel gedoe :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo
|
Ik mag morgen op een laboratorium komen praten om een project bij hun uit te voeren en onder begeleiding onderzoek te doen naar de ziekte van Lyme. :cool: Ontzettend tof. Hoooopelijk kan het doorgaan! *O*
|
Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik heb zo een deadlock op m'n bank. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaaf kika!
|
Tof (y) vriend van me is gepromoveerd op een methode om bacteriën te identificeren met behulp van licht dus er zijn wel meer methoden (in opkomst) idd.
|
Citaat:
|
Hij heeft technische natuurkunde gestudeerd dus wel vanuit een hele andere hoek. Moleculaire diagnostiek is heel erg in opkomst (diagnostiseren door het DNA van het beestje op te sporen). De virologie en weefselkweek zijn bij ons al helemaal opgedoekt.
|
Scholen lopen over het algemeen ook wel achter qua technieken, die leer je vooral in je stages.
|
Wat cool, Kika :cool: Hopelijk is het wat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat tof Kika:cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |