![]() |
Ongevoelig besneden
Hallo. Ik ben al sins mijn 4e besneden en heb dus kwa masturberen nooit anders gekend. Nu kunnen al mijn vrienden (niet besneden) binnen een paar minuten al klaarkomen. Nu lukt het mij pas na ongeveer 13 minuten intensief. Nu is mijn vraag, is er een manier om er voor te zorgen dag mijn eikel gevoelliger wordt. Dus dat ik ook sneller klaarkom en misschien zelf wel meer gevoel heb.
|
Hee Mmdpr,
Normaal zou ik nooit reageren op zulke topics maar ik ken jou probleem. Ik ben onbesneden maar volgens mij heb ik ook een stuk minder gevoel in mijn geslachtsdeel. Het duurt namelijk bij mij een stuk langer. Jaja dames...we kunnen langer doorgaan! Maar geloof me er zitten ook nadelen aan... Je kan altijd proberen glijmiddel te kopen, gebruik niet te veel want dat is wel snel het geval. Je kan het gewoon bij de Etos of Kruidvat voor een euro of twee kopen. Geen leeftijd aangebonden. Voor vragen kan je ze altijd stellen. Met vriendelijke groet, Blaches |
Je kunt glijmiddel gebruiken maar dat zal niet veel helpen. Je eikel zal daar niet gevoeliger van worden. Maar ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Waarom is het vervelend om pas na 13 min. klaar te komen? ( behalve dan als je maar 5 min. de tijd hebt!)
|
Minder hard knijpen met je hand tijdens het masturberen. Glijmiddel gebruiken. En ondergoed dragen dat niet schuurt.
|
Ik ben zelf niet besneden, maar wat ik weleens van anderen heb gehoord die wel besneden zijn:
- Je eikel insmeren met vochtinbrengende zalf - Een tijdje niet masturberen Ik zou zeggen.. probeer dat eens.. en als dat niet lukt dan zul je helaas iets harder je best moeten doen om klaar te komen. |
ff de eelt vijl er op ;) geintje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi, sorry voor mijn late reactie. Ik masturbeer ongeveel om de 2 á 3 dagen dus niet super vaak
|
Citaat:
|
Jouw vragen zijn niet echt relevant he.
|
Citaat:
|
Ik ben ook besneden, en ik kan als ik ruk ook niet echt makkelijk klaarkomen.
Ik doe tegenwoordig vooral mn eikel masseren, dat voelt ook lekker en kan dan makkelijker klaarkomen. |
Ben ook besneden en heb gemerkt dat als ik die spieren waarmee je je plas ophoudt aanspant, je het kan versnellen. En als je ze ontspant wat kan vertragen. (bijvoorbeeld leuk als je wil edgen) Je die spieren een beetje trainen zodat je er meer controle over kan krijgen en ze harder en langer kan aanspannen. Proberen waard. Verder is dat gebiedje net onder de eikelrand meestal nog gevoelig zat als je besneden bent als je daar overheen gaat met je hand als dan niet met vaseline of babyolie (dat werkt orgasme versnellend bij mij) kan je ook best snel klaarkomen als je dat wil.
Succes. :) |
Als ik soms snel wil klaarkomen (maar dat gebeurt niet veel want meestal wil ik het zo lang mogelijk uitstellen) dan gebruik ik spuug of een zonnecreme en wrijf heel zachtjes over het gaatje van mijn plasser.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |