![]() |
Tijdschrift voor meisjes 20+
Hoi!
Wat zijn leuke tijdschriften voor meisjes vanaf 20 jaar? Ik heb namelijk al sinds de onderbouw van de middelbare school een abonnement op de Girlz!, maar heb het idee dat ik te oud aan het worden ben voor dat tijdschrift. De onderwerpen, het taalgebruik, ik vind 't wat minder interessant. Ik lees verder nog de Cosmogirl, maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor. Ik ben dus op zoek naar een tijdschrift dat ik in plaats van de Girlz! en Cosmogirl zou kunnen gaan lezen. Hebben jullie ideeën? Als ik in de boekhandel bij de tijdschriften sta, zie ik namelijk vooral kindertijdschriften (Donald Duck), tienertijdschriften (Tina), tijdschriften als Girlz! en Cosmogirl, vrouwenbladen (Libelle, Margriet, Flair) of Mannenbladen (Voetbal), maar geen tijdschriften die tussen Girlz! en Flair in vallen zeg maar. :confused: Alvast bedankt! |
Linda?
|
Linda is leuk, maar ook voor de RIJPERE vrouw.
Ipv de Cosmogirl heb je ook de gewone Cosmo. Of de Grazia ofzo. |
Toen ik de meidenbladen begon te ontgroeien stapte ik ook steeds meer over op het lezen van blogs en tijdschriften die aan een specifieke interesse gekoppeld zijn. VTwonen bijvoorbeeld, of tijdschriften over fotografie.
|
Viva?
|
Vriendin?
|
Citaat:
|
Viva of Flair kunnen ook wel voor twintigers. En de Cosmopolitan en Fashionista zijn vooral op vrouwen van 18-35 gericht. De Elle en de Vogue hebben een iets oudere doelgroep maar kunnen ook wel.
De Quest is boeiender :p of Oor. |
The New Yorker. VICE. Neem een abonnement op een krant. HP//De Tijd. De Groene Amsterdammer. Online abonnement op De Correspondent.
Maar goed, als je vooral wil lezen over mode van 3 jaar geleden, hoe je te dik bent voor je bikini en hoe je je IKEA-meubilair leuk kunt opfleuren met bloemen kun je inderdaad wel de Viva nemen ofzo. |
Boehoe boehoe,ze vraagt toch om iets vrij specifieks, en noemt specifieke bladen in welk straatje ze iets zoekt. Dat je een andere suggestie doet is prima, maar moet die zure haat jegens alles wat de gemiddelde vrouw wel bevalt nou echt overal terugkomen?
|
Vind je dat Viva relevantere dingen schrijft over mode en seks dan VICE, ja?
|
|
De sekstips in de Cosmo zijn wel goud waard. (y)
|
Citaat:
|
Linda meiden
|
Citaat:
|
Wat lopen mensen die het inhoudelijk niet geheel met Dekaloog eens zijn, nou altijd te kankeren op haar toon :lisa:
|
En dankjewel voor Vice, dat is echt geniaal :lief:
|
Citaat:
|
Als ik met een krantredacteur praat over een reeks artikelen die ik wil schrijven over seksualiteit dan zeg ik 't inderdaad anders. Maar op internet is serieus genomen worden niet mijn primaire doel. Bovendien ben ik liever duidelijk dan aardig. Als TS daardoor besluit om nog 20 jaar de Girlz! te gaan lezen, tja.
Verder - niets tegen jou, zoef, maar 'je zou sneller iets veranderen als je eens lief zou zijn' hoor je heel vaak. In mijn ervaring is dat niet waar. |
Oooh, maar ik heb het niet over lief, ik heb het over vriendelijker. Maar ik ben op een punt waarop ik alles wat lelijk en verzuurd, moeilijk, onnodig onvriendelijk, onredelijk, onverdraagzaam en zo nog een hele lijst in deze wereld een beetje beu ben, dus het is ook niets persoonlijks tegen jou. Gewoon een algemeen complexje met de wereld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |