![]() |
Mening over H&M
Hallooo,
Voor Inleiding Communicatie moet ik aan andere mensen op internet vragen wat hun ervaringen/meningen zijn over de organisatie H&M. Dus bij deze. Hoe denken jullie over H&M? Hoe schrijven jullie op social media over de organisatie? En wat zijn jullie ervaringen met de organisatie? Alvast bedankt! |
Ik heb geen mening. Met het toetsenbord. Ik vind het een georganiseerd geheel.
|
oke je hebt het gevraagd, vinkje klaar (y)
|
Hm :rolleyes:
|
Mwoa.
|
H&M is voor mij geen winkel waar ik heel graag kom. Kwaliteit/ pasvorm van de kleding vind ik vaak tegenvallen, zeker bij de t-shirts. Mijn achternichtje heeft er gewerkt en uit haar verhalen begreep ik dat je al medewerker wel het een en ander moest leren over de visie en het productie proces van H&M.
Voor bepaalde items zou ik H&M eerder afraden dan aanraden. Zowel online als offline. Vroeger toen ik ergens tussen de acht en twaalf was, was ik erg enthousiast over H&M. De kinderkleding daar vond ik vaak erg leuk. Van de kleding voor volwassenen ging mijn voorkeur uit naar de Divided collectie. Maar toen mijn woonplaats eindelijk een H&M kreeg was dat een collectie waar in de winkel geen ruimte voor was :( |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Iedereen bedankt voor de antwoorden en het meedenken. Samen met andere platforms hebben we nu voldoende gegevens om de vraag in te vullen.
Thankss! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |