![]() |
Hete verrassing
Hallo allemaal,
dit weekend heb ik het kot helemaal voor mij alleen ;) , mijn ouders gaan er een weekendje tussenuit. Nu zou ik jullie om leuke tips willen vragen om mijn vriend echt erotisch te verassen, iets dat hij niet snel zal vergeten of waarvan hij zal opkijken !! Dit is de planning: Op vrijdagavond gaan we eerst naar zijn vrienden ( wil hem dan al proberen warm te maken en hem de hele avond geil laten zijn ) om hem dan nadien thuis een perfecte nacht te geven. Hoe kan ik hem best al opwarmen als we bij andere mensen zijn? + hoe zou ik thuis het beste van mij aan hem kunnen geven? Alle ideeen zijn welkom, het mag creatief zijn of juist heel heftig, kortom hij moet het echt geweldig gaan vinden dat ik zo'n initiatief heb genomen & zijn ogen van mij opentrekken ;) Alvast bedankt :) |
Gewoon, BAM bij die vrienden al ;-)
|
Hoe oud ben jij en wat voor type is je vriend?
|
als je bij die vrienden bent, ga je naar de wc, vandaar stuur je een appje dat je je slipje hebt uitgedaan....
|
Het kan nooit heel moeilijk zijn om je eigen vriend te pleasen! Jij kent hem en weet wat hij fijn vindt. Iedereen is anders.
En bij die vrienden....tja aanrakingen, een blik, leef je uit.! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |