![]() |
Fappen
Ik fap ongeveer 14 keer per week.
Zet hier onder hoeveel jullie per week Fappen. |
Citaat:
|
x42
|
12 - 20 per week
|
Soms driemaal op een dag gedurende enkele dagen. Meestal gewoonweg eenmaal per dag. Maar het is zeer onregelmatig. Het gebeurt ook dat ik gedurende een week niks doe.
|
Ik kan me niet echt (lees: echt niet) voorstellen dat je daar zo vaak behoefte aan hebt :bloos: Maar misschien ben ik gewoon heel naïef of hebben vrouwen in het algemeen minder behoefte aan masturbatie(?).
|
Ik masturbeer met gemak soms ook 3 keer per dag maar ben er niet trots op ofzo. Tis echt niet chill eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nadat ik heb afgetrokken ben ik ontspannen en is mijn drang naar zulke dingen tijdelijk weg.
|
Citaat:
|
minimaal een keer per dag, soms vaker.
|
voor jonge jongens (14 tot 20jaar)is het heel normaal dat zij der eigen 5x per week aftrekken,het is trouwens gezond voor de prostaat om regelmatig een zaadlozing te hebben._O_
|
der eigen?
Voor meisjes is dat ook normaal, meer of minder ook trouwens. |
Citaat:
Is net zoiets dat heteroseksuele mannen gemiddeld 5 sekspartners in hun leven hebben, volgens onderzoeken waar ze dat zelf mogen aangeven, en heterovrouwen maar drie. Kan helemaal niet. |
Dat kan wel als er meer seksueel actieve vrouwen zijn :o
|
Citaat:
|
Sowieso wel elke dag 1x dus ong 7 tot 12 X per week
|
Citaat:
Dat cijferje is dan wel inderdaad een slechte manier om te meten wie er precies al die seks heeft, maar heteroseksuele mannen kunnen niet in totaal meer seks hebben dan heteroseksuele vrouwen. |
Dat wisselt. Als ik vrij ben wel een 2 of 3 keer per dag. Meestal 1x. Soms een dag of 2 dagen niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
dat ligt toch niet aan het fappen zelf?
|
Citaat:
|
Is wel lekker hoor :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je ongelukkig bent en je zit alleen maar thuis pizza's te eten, dan komt dat ook niet doordat die pizza's zo verleidelijk zijn. Dan ben je gewoon weinig aan 't doen waar je gelukkig van wordt, en daarnaast heb je gezonde honger, waar je misschien niet helemaal gezond mee omgaat. |
Citaat:
|
Pizza's zijn ook lekker.
|
Durian, je klinkt echt wanhopig :D
Hoe oud ben je ? |
Citaat:
|
Normaal 1x per dag, in het weekend 2x per dag. Das dan 9x per week.
|
Ik hou het niet bij, ik doe het als ik zin heb
|
En wanneer heb je zin? :p
|
Ik weet niet wanneer wel weer, het varieert. Soms 3 dagen achter elkaar dan weer 2 dagen niet. Gewoon verschillend.
|
Ooit was het dagelijks, maar dat gaat allang niet meer op aangezien ik het wel druk heb. Tegenwoordig alleen als ik zin heb. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we een poll maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben nu aan t fappen
|
Citaat:
Wel opruimen als je klaar bent :p |
Hebben jullie nog tips om extra snel, extra lang en extra lekker een stijve te krijgen:D???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bijna 13
|
Ik ben 13
Kan ook pas sinds begin dit jaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |