![]() |
sex met HEM?
hoi ik ben een jongen van 15 jaar en ik "geil" al een tijdje op een jongen van mijn klas ik droom over hoe ik hem pijp en hij mij... Maar ik zit te twijfelen of ik het hem echt zou vragen. En toen ik vandaag bij de het omkleden voor de les L.O. een van z'n teelballen zag, ben ik al helemaal gemotiveerd om het te vragen. Wat vinden jullie, moet ik het vragen? Hoe moet ik het vragen? Waar en wanneer moet ik het vragen?
thx P.S. ik ben niet homo ik wil gewoon wat experimenteren met hetzelfde |
Ik zou eerst eens even uitvinden of hij hetzelfde wil als jij wil, voordat alles uitlekt en jij bekend staat als homo van de school.
|
Citaat:
|
Omdat je niet als homo bekend wil staan als je geen homo bent, en daarmee gepest gaat worden, dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
|
Ik zeg trouwens niet dat als je homo bent je per definitie gepest wordt, maar in het geval van hem kan ik het hem wel verzekeren.
|
Praat eerst een paar keer met hem. Probeer te ontdekken of hij daar interesse in zou hebben.
Verder ben je natuurlijk dan minimaal biseksueel als je dat soort dingen wil doen. Natuurlijk is dat helemaal niet erg of raar maar hetero ben je dan niet. Ik zou er bijvoorbeeld totaal geen behoefte aan hebben om zoiets te doen.en erover dromen heb ik ook nooit gedaan. |
Citaat:
|
Misschien kan je samen met die jongen een paar keer iets gewoon ondernemen en aan het babbelen slaan. En als het dan wat klikt kan je hem zeggen dat je over hem gedroomd hebt. Hij zal wel vragen wat er in die droom gebeurde. Je vertelt dan van die droom. Als hij opschrikt kan je altijd zeggen dat het maar een droom is en dat je dat eigenlijk niet wil. Misschien is hij wel geïnteresseerd.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je beter gewoon eerst kan praten, dan ben je in ieder geval al verder |
Die heterojongens moeten niet zo zeuren.
|
ik denk dat hem vertellen over de droom een goed idee is maar als hij raar reageert zeg ik gewoon dat het een grap is. goed idee of niet?
|
Ik denk dat je op die manier wel aan z'n reactie kunt afleiden of hij 't ook potentieel ziet zitten, ja.
Goeie tips van Yannickje! |
Citaat:
Geen dank, ik weet het: ik ben geniaal.:bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |