![]() |
Bijknippen
Hoi,
Ik wil graag mijn schaamhaar eens bijknippen heeft iemand tips of handige weetjes zodat het makkelijk gaat ofzo? Dankjewel!! |
Met een schaar ;)
|
Als de haren erg glad en stug zijn helpt een kappersschaar. Die hebben meer grip. Kun je gewoon bij kruidvat kopen. Een schaar voor snorren bijknippen bestaat ook, kun je preciezer mee werken. Is wat kleiner maar zelfde principe. Ook duurder.
|
lady shave werkt voor mij goed
|
Ik gebruik gewoon een keukenschaar.
|
bij knippen?gewoon alles wegscheren staat veel netter.
|
Wegscheren kan een hoop irritatie geven, als je het kort wil hebben en niet per definitie kaal, functioneert een schaar ook prima!
|
Ik heb een paar keer alles weggeschoren, dat bracht op ziczelf geen irratie teweeg. Maar oh, wat een ellendige jeuk als er na een dag of vier stoppeltjes verschenen. Om gek van te worden.
|
Citaat:
|
Een nagelschaartje ;)
|
Ik heb het ook een paar keer helemaal
weg geschoren maar wel jeuk en steeds bijhouden. Nu bijgeschoren vind een beetje haar ook wel mannelijker! |
bij knippen kan niet afknippen wel!
|
Citaat:
|
Zeker de leukste thuis!
|
Citaat:
En bijknippen kan wel: bijknippen: In model brengen door het overtollige af te knippen. Voorbeeld: `Ik heb afgelopen weekeinde de heg bijgeknipt. Bron: http://www.encyclo.nl/begrip/bijknippen |
het was een grapje :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebaseerd op niks dus. Woeps.
|
Een schaartje kan prima. Wees wel niet zo dom als ik, ik had de stofzuiger erbij gepakt om alle geknipte haartjes op te ruimen, toen vloog mijn bal erin :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe knippen jullie het haar tussen je billen bij? :$
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |