![]() |
Ik heb zelden zoveel walging gevoeld als bij het bekijken van dit filmpje
|
Echt he. Schaamte. Ik snap het niet.
|
Zag het op facebook voorbijkomen. Die reacties vind ik ook zo belachelijk.
|
Welke reacties vind je belachelijk? Er is een heel scala
|
De typische: "Ik ben niet racistisch, maar hij heeft wel gelijk!" of "Arme Nederlanders krijgen nog minder geld dan die vluchtelingen!!!"
|
O gawd ja ook dat snap ik niet hoe kortzichtig kun je zijn
|
Heel veel mensen hier zeggen trouwens ook van omg ja maar sommigen zijn geen politieke vluchtelingen maar komen hier op zoek naar n beter leven! ! 1! 1
En dan zeg ik dat ik uit het buitenland gekomen ben op zoek naar een beter leven en dan is dat anders :confused: en like zij weten ook niet hoe anders |
Sowieso doen economische vluchtelingen het ook niet voor de lol.
|
En al deden ze dat wel
|
Inderdaad, als ze naar het westen komen voor een beter leven en verder niemand lastig vallen, wat is dan het probleem? Mag een Limburger ook niet naar Utrecht verhuizen voor een beter leven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon alle grenzen open (y) Genoeg mensen die het ook niet lukt om Nederland te bereiken, misschien kunnen we al deze mensen ook een kans geven en ze gewoon actief hierheen halen.
|
Ik moest spontaan een beetje huilen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die niet. :D
|
Ik mis even de uitleg wat er mis is met "de huidige manier".
|
Van die mensen die zeuren dat "ze" alleen maar hier komen om te profiteren van onze welvaart. Altijd even vragen wat zij dan hebben bijgedragen aan de welvaart van ons land, dat zij er zo veel meer recht op hebben :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ben jij toch ook een loser :D
|
Citaat:
|
Maar vertel eens, Mark52. Heb je daar ook nog argumenten voor?
|
Zag pas een bilfie op dumpert, tering wat was dat een lekker wijf.
|
Overigens heeft sebas wel een punt mbt de polarisatie, word ik opzich best schijtziek van en beide kanten werken er even hard aan mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |