![]() |
Schokkende beelden, Dijkhoff rijdt boze burger aan
|
Wie?
|
Staatssecretaris asielzaken.
|
Oh. Nou. Jeetje.
|
Het filmpje dat hier bij hoort is zo mooi. Met dank aan Hazel:
http://nos.nl/artikel/2061653-boze-b...-dijkhoff.html |
Die kolkende massa blubber is redelijk schokkend idd :s
|
In dit filmpje zie ik alleen maar lastige autochtonen in Oranje. Zullen we die maar eens wegsturen? Duitsland ligt om de hoek.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha :D
|
dat geluid dat ze maakt ook :D deed me denken aan het hog calling filmpje dat ik laatst zag
|
Beetje op een mensenmassa inrijden :n
|
Triest hoe ze met die vrouw omgaan
|
Dikke BMW! Dikke BMW jongens! :D :D :D
|
lekker makkelijk doelwit op de grond duwen
|
omaatje van 60
|
Dan moet ze er niet voor gaan staan :D
|
Ja tuurlijk terecht dat ze wordt weggehaald maar als het een skinhead was met roids dan werd er anders gehandeld
|
Die zou gelijk tegen de grond zijn gemept :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Ligt in het ziekenhuis met een gebroken arm zeiden ze gister bij omroep Drenthe.
|
Citaat:
|
Correctie: gebroken elleboog lees ik nu op ad.nl
Volgens haar draaide die man haar arm om en zijn er pezen afgescheurd.. wel zielig voor d'r ergens |
Dat is inderdaad sneu, maar je kunt die man weinig kwalijk nemen, lijkt me. Hij probeert haar zelfs nog overeind te helpen/bij de auto weg te trekken/te voorkomen dat er over haar heen gereden wordt.
|
Kijk nog maar eens goed naar dat filmpje. Dat was dat geen behulpzame burger die probeerde haar overeind te helpen. Ik gok op een agent in burger van de afd. Beveiliging Hotemetoten.
|
Dat was een agent in burger inderdaad.
|
Dhr. Dijkhoff reed helemaal niemand aan. Zijn chauffeur deed dat misschien wel, maar zelfs dat is nogal twijfelachtig. :p
|
Hij probeert z'n handen onder haar armen te doen, maar zij spartelt weg...
|
Dikke BMW jongens
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik keek nog eens goed en zag: Een nogal mollige vrouwelijke allochtoon van middelbare leeftijd die een auto met daarin een hoogwaardigheidsheidsbekleder de weg versperde en constateerde dat het een dikke BMW was. Een man (die ik er nog steeds van verdenk een WIB te zijn) die "mevrouw" tegen haar zegt om haar dan tamelijk hardhandig voor de auto weg te rukken waarbij zij plat gaat. Nou, wie had dat nou verwacht! Daarna denkt hij te worden aangesproken door een andere inwoner van Oranje die aan komt rennen en "klootzak" roept maar die meneer had het tegen de staatssecretaris. En vervolgens probeert hij met iemand anders (een collega?) de dame in kwestie overeind te sjorren. Dat was dan wel héééél aardig van ze.:n
|
Allochtoon ja?
En ik vraag me echt af met welke ogen jij kijkt :D Hij heeft haar amper vast. Nou anyway, wat Andijvie zegt dus. Hoe je dat hardhandig kan vinden is mij echt een raadsel. |
Ik zie hem ook niet rukken, hij wil haar naar de kant begeleiden, zij rukt zich los en valt daarbij waardoor hij idd lijkt te trekken.
|
Dan verschillen onze opvattingen over hardhandig kennelijk. We zullen onze huisjurist er eens op loslaten. Axel11 naamzoek! Hoe zou jij haar kansen inschatten als deze dame deze meneer voor de rechter zou willen slepen wegens het toebrengen van lichamelijk letsel.
|
Ik ben met anusdijvie. En wat bezielt je ook voor een auto te gaan staan.
|
Citaat:
|
Het is duidelijk te zien dat zij meteen als een mongool met d'r armen begint te slaan op het moment dat die agent z'n handen op haar schouders legt. Ze struikelt en pleurt om. Dat is vervelend voor haar, maar absoluut niet de schuld van de agent.
En allochtoon, srsly? Autochtoner dan dit kan bijna niet. |
Gevalletje 'eigen schuld'.
Ik betrapte mezelf op 'PAK DAT VOETJE MEE, PAK DAT VOETJE MEE PLX'-gedachten bij het zien van het fragment. Gewoon, omdat ik 't een ergerniswekkend üntermenschmevrouwtje vind dat in mijn hoofd ook vast op de PVV stempt. Gebaseerd op slechts dat fragment. Misschien ben ik een slecht mens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Allochtoon klopt wel. Drenthië.
De jaloezie die dat wijf heeft over die BMW ook. |
Dikke BMW
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |