![]() |
Ben jij wel eens afgeknapt toen je bedgenoot zijn/haar broekje uitdeed?
Zo ja, waarom?
Deze poll kwam tot stand mede dankzij fizzle en Durian. |
Ik ben alleen een keer geschrokken toen de jongen die daarna mijn vriendje werd na onze eerste wilde nacht zijn broekje weer aandeed!
Die was namelijk van roze pluche en hij was er heel erg aan gehecht. :D |
Ga ik niet zeggen :o
|
Citaat:
|
Axelpolls <3
Nee, nooit afgeknapt. Ik had wel een keer zoiets van 'ehhh' bij een micropenis die er ook nog 'ns uitzag alsof iemand er bijtend zuur overheen had gegooid. Was bij 'n man bij wie je zulks helemaal niet zou verwachten, zo zie je maar weer. Gelukkig was 'ie er niet onzeker over en kon 'ie er nog verrassend veel mee, bovenop allerlei dingen die 'ie zichzelf had aangeleerd ter compensatie. Ik heb me zodoende prima vermaakt en ook nog specifieke micropenistechniekjes kunnen oefenen, dat was leuk. |
Met een vergrootglas?
|
OMFG WACHT IK HEB NEE GESTEMD MAAR HET ANTWOORD IS JA
|
Dat smeekt om het volledige verhaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat het geslachtsdeel veel minder mooi en indrukwekkend was dan de persoon waaraan het vastzat duh
|
Citaat:
|
;)
|
mijn engels is ook zo fantastisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb niet eens gezegd dat het een hij was ;) ik heb het niet gevraagd. "Hey waarom ben jij zo awesome en je geslachtsdeel minder? Wat is deze? "
|
Citaat:
|
Nee.
|
je zal maar een micro penis hebben :'(
|
Ervaring?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever een micropenis dan een micro elk ander orgaan in je lichaam hoor :lisa:
|
Citaat:
|
Eh relatief ja. Jouw Penis zou immers ook micro zijn voor een olifant en macro voor een molrat.
|
Citaat:
|
Slechte poll Axel! :P
|
Citaat:
|
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |_____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_ | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) |(@)(@)(@)-- (@)(@) ****** |( @) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |