![]() |
Afkomen van puistjes?
Ik heb van mezelf best wel wat puistjes hoe kom ik daar vanaf?
|
Heb je een droge (trekkerige) huid, of juist een huid die van zichzelf al vet is?
Wat heb je tot nu toe al geprobeerd tegen de puistjes? En wat doe je aan dagelijkse reiniging, huidverzorging of andere producten die je gebruikt op de huid waar de puistjes zitten? |
Niet.
|
Je kunt proberen wat gezonder te gaan eten (minder vet ed), dat zou deels kunnen helpen. Ook zou je een scrub of pukkelcremetje kunnen gebruiken, kan ook wel wat helpen. Maar helemaal weg zal het wss niet gaan.
Het hoort ook wel bij onze leeftijd, iedereen heeft het wel een beetje en vaak zie je het bij jezelf veel erger dan dat anderen dat bij je zien. Ik weet niet of je foundation of concealer gebruikt om het te coveren, maar daar wordt je huid ook niet beter van. |
1. Knip een blarenpleister op maat en plak die voor het slapen op je puistje. De volgende morgen is het een stuk minder!
2. Doe een beetje clearasil (of hoe je het ook schrijft) op je hand en smeer dat dun over je puistjes 3. Was elke ochtend en avond je gezicht en scrub 2x in de week je gezicht! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |