![]() |
Heb jij wel eens onveilige seks gehad?
Wat betreft soa's en/of zwangerschap? Zo ja, hoe kwam het zo? Was je zo retegeil dat het gewoon moest gebeuren? Was je straalbezopen? Of achtte je de kans zo klein dat het geen kwaad kon?
Ik bedoel natuurlijk niet de situaties dat je zeker weet dat sekspartners soa-vrij zijn, of dat zwangerschap juist het doel is :p |
Beschouwen jullie wat dit betreft orale seks zonder condoom/beflapje als onveilig trouwens?
|
Voor soa's wel, natuurlijk.
|
Orale seks zonder bescherming is onveilig voor soa's ja. En ik heb weleens onveilige seks gehad ja.
|
Welke soa's kunnen er dan oraal worden overgedragen zonder condoom?! Dus als iemand anders pijpt, wie van de twee kan welke soa's krijgen,
|
Beide kunnen iets krijgen of doorgeven.
DURIAN VEILIGE SEX IS BELANGRIJK OPLETTEN OP SCHOOL. |
Citaat:
|
Nu weet ik hoe je heet :yeah:
maar veilige seks is belangrijk ja. |
Citaat:
Gonorroe en chlamydia kunnen vooral geslachtsdeel>keel maar ook wel keel>geslachtsdeel Hiv kan sperma>mondslijmvlies en eventueel rechtstreeks sperma>bloed bij wondjes in het tandvlees. Bij beffen kunnen vooral microscheurtjes in het vaginaslijmvlies bloed doorlaten en daarmee virussen, maar slijmvlies>slijmvlies is theoretisch ookmogelijk |
Ja want lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, oraal doe ik vaak onveilig, zeker in een vaste relatie. Neukseks doe ik nooit onveilig, maar meer voor de kindjes dan voor de soa's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2638872/ http://www.soaaids.nl/nl/orale-seks-...e-aandoeningen |
Oké, wat nou als ze allebei maagd zijn? Hoe weet je of iemand dan chlamydia/herpes heeft, of merk je dat wel als je dat hebt?
|
Lijkt me alleen zeker te zijn met een test, maar als beide partijen maagd zijn is de kans klein dat ze iets hebben he.
|
Dat moest ik ff weten :ertur:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |