![]() |
Ben jij wel eens afgeknapt toen je vrouwelijke date haar tetten ontblootte?
Zo ja, waarom?
|
Nee. Wel bij een mannelijke date.
|
Citaat:
|
:lief:
|
Ja. Het was net twee maanden uit met mijn eerste vriendinnetje en ik dacht wow, dat voelt echt heel anders dan bij haar. En ik was duidelijk nog niet over die ex heen, dus dat verstoorde de mood behoorlijk en toen vroeg ik me af wat doe ik hier eigenlijk en ik vind jou eigenlijk helemaal niet zo heel leuk of aantrekkelijk.
:herp: |
Niet afgeknapt, wel dat ik dacht "valt toch een beetje tegen / minder aantrekkelijk dan verwacht" :o
|
Citaat:
|
Jup echt slappe theezakjes was echt een enorme teleurstelling :(
|
Citaat:
Klinkt grover dan ik het bedoel btw. :ghe: |
Ja, de bh ging uit en ineens was het een twee erwten op een plank ding. Toen ik mezelf daar overheen had gezet, bleek ze ook nog slecht in bed te zijn :')
|
Ze? Je bent zelf toch vrouw? Of..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En sorry hoor ik wist niet dat Little Phoebe dat is, no offense :ghe:
|
Love you :lief:
|
Citaat:
|
Voor een 13jarige? Lijkt me overdreven :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ze waren fugly met allemaal littekens en frankenstein vibe. Maar goed, gewoon gegeven natuurlijk (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope. Wel van een te kleine lelijke miereneterspiemel.
|
En alles kleiner dan de jouwe is té klein?
|
Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat je afknapt op een (schoon) lichaam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde eerst typen en stemmen dat ik uiteraard eigenlijk altijd wel van tevoren een beeld heb en dat ik dus nooit verrast ben door afwijkende grootte of zoiets. Dat gedeelte klopt ook wel, hoogstens:
Citaat:
Citaat:
Maar toen bedacht ik me dat ik dit had meegemaakt: Citaat:
Ik ben wel nog blijven slapen, de volgende ochtend zo snel mogelijk naar huis en nooit meer met haar afgesproken. Dat klinkt wellicht heel slecht; maar los van de borsten was ze niet goed in bed en een echte klik hadden we sowieso al niet, denk dat geen van beiden er ooit een serieuze toekomst in gezien had. Ik in ieder geval niet. Ik had zonder de borsten-teleurstelling hetzelfde gedaan. |
Citaat:
|
Ertur heeft smaug gedaan?
|
Citaat:
|
Ik weet nog van minstens 3 andere forumsters dat ze een tetverkleining hebben gehad, stelletje domme n00bs.
|
Citaat:
|
Ik had het kunnen verwachten en ik vind dit soort reacties ook grappig :d
Maar het was geen forumster. Ieke, dank voor de toelichting :o |
Wat een goed verhaal van de koei, weer :lief:
|
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat ik zou afknappen op cellulitis of littekens. Ik zou niet graag in bed liggen met iemand die stinkt of geen fijne huid heeft om aan te raken, maar dat zie je van te voren. Iemand met morbide obesitas lijkt me ook niet ideaal maar dat zie je ook van te voren. Misschien als iemand onverwacht een hele vieze lelijke moedervlek bij zijn/haar tepel heeft? Waardoor je er niet aan wil likken. Maar dat lijkt me triviaal - genoeg mensen die überhaupt niet bij hun tepels aangeraakt willen worden, en genoeg andere plaatsen waar je je sekspartner kunt likken, dus tenzij je hier specifiek een hele sterke voorkeur voor hebt kom je daar toch wel uit? Je kunt gewoon je wensen/behoeftes naast elkaar leggen en dan vind je vanzelf een werkbare oplossing die bij jullie beiden past. Niet bedoeld om andere mensen te shamen, wie weet ben ik gewoon niet lichamelijk ingesteld, of juist zo lichamelijk dat ik alles wel prima vind zolang iemand leuk is, maar ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen. |
Citaat:
Hmm, voor mij zijn lichamen wel een heel groot deel van de aantrekkingskracht en ik zie echt elke dat tientallen lichamen waar ik eht nooit mee zou kunnen doen.. Maar oke dat zie je meestal wel van tevoren ja. |
Ja, ben meteen naar huis gerend
|
Ik heb mijn tetten toen laten zien. Die waren groter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
18+
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |