![]() |
een 12 jarige die 18+ games speelt?
Hallo allemaal
Ik ben 12 jaar oud en wil supergraag call of duty black ops 3 hebben. Zelf vind ik de game helemaal niet zo bloederig. Het is alleen dat er veel scheldwoorden in voor komen. Daar kan ik vind ik persoonlijk prima tegen. Ik ga ook niet agresief worden van die game ofzo. Wat vinden julie? Iemand nog argumenten zodat ik het wel mag? |
Mag het niet van je ouders?
|
Ik weet het nog niet zeker. Verwacht het eigenlijk niet.. Ik zal het morgen vragen
|
Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek dat een verband tussen games en agressie aantoont. Gewoon, geen.
|
Ga er eens met je ouders over in gesprek op een rustige volwassen manier. Wie weet wat dat oplevert!
|
Stuur een mailtje naar Activision en Treyarch met daarin de vraag waarom ze er een 18+ label op plaatsen.
|
Ach het is eigenlijk geen probleem vind ik zelf :rolleyes: zolang je maar geen MIC. gebruikt en de hele lobby vol scheld. Dat is namelijk wat Call of Duty voor reputatie gekregen heeft (Helaas)
|
Als t niet mag kan t altijd stiekem. Betalen met paysafekaarten, en evt ophalen bij een afhaalpunt van bol.com
|
Dat is op dit gebied niet zo'n handige tip, MrAnonymous. Tegen je ouders liegen is niet zo'n handige zet want het zijn je ouders dus ze komen er toch wel achter en dan is het vertrouwen beschadigd.
Ik snap heel goed als je ouders het je niet laten spelen. Ik zou het mijn kinderen ook niet laten spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
True :S (vooral die d/t fout)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheldwoorden hoor je eigenlijk alleen maar als je online speelt en die kan je op mute zetten, Er is ook een optie om Blood & Gore uit te zetten. Dan zie je minder bloed. Ik ben zelf 14 en speel al sinds mijn 10de CoD. De enige schokkende beelden zitten in de campaign en zombie's kan eng zijn.
|
Citaat:
|
Ik ben blij met de russen, ik spreek inmiddels vloeiend russisch
|
Zelf speel ik ook 18 plus games, GTA etc
Ik ben ook 12 dusja Mijn ouders boeit het niet zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |