![]() |
Chips vreetbui
Ik heb een probleem, nja een lekker probleem.
De laatste tijd kom ik thuis van school heb al mn brood opgegeten uit de broodbak maar verlang erg naar chips dus zodra ik binnen kom pak ik gelijk een zak chips en eet deze meteen op en zit ook niet vol. Hoe stop ik met zoveel chips eten per dag er gaan zon 3 aan 4 zakken per week doorheen Hoor graag wat |
Geen chips in huis hebben. Wel wat extra brood in huis hebben. Als je uit school komt een boterham smeren voor jezelf.
|
Klinkt goed, zal het morgen doen.
Thx |
Spreek met jezelf af dat je alleen in het weekend chips eet en koop op vrijdag een zak en als ie op is, is het op voor die week.
|
Hoe lukt het ermee?
|
Het heeft uitstekend uitgepakt! Ik eet nu veel liever een stukje brood na school met lekkere kip kerrie
Bedankt |
Citaat:
|
Wat goed zeg!
|
Je moet een week of 2 afkicken, daarna hoef je het niet eens meer!
|
ik heb een speciaal dieet ik ben kick bockster
|
Maar iedere dag brood met kip kerrie is ook niet echt gezond toch? Zit hartstikke veel vet en koolydraten in. Wat is je speciale dieet dan?
|
Zorg dat je een doel hebt met sparen, bijvoorbeeld een game ofzo. Spaar daarvoor ipv chips te kopen, verplicht jezelf het te kopen en drink veel water dat vult goed.
|
hahahahhahahahaha, ik had hetzelfde probleem 2 jaar terug. Ik weet echt niet waar het aan ligt. Wat is je leeftijd, want kan zijn dat het aan de pubertijd ligt want dan heb je heel de tijd zin in zoet en zoutig, echt niet normaal. Ik at ook bijna elke dag wel een zak chip op. Ik denk dat het na een tijdje wel minder word hoor en veel water drinken dan zit je sneller vol.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |