![]() |
Voor een keuze gesteld
Hallo
Ik ben een jonge van 18, ik heb dronken naar bed geweest met 2 van men beste vriendinnen ze zijn allebei 17 Ze hebben allebei gevoelens voor mij en willen meer dan alleen vrienden zijn. Ik wil wel meer dan vrienden zijn maar ik wil niemand van hun beide kwetsen Hoe ga ik hier mee om? |
voor wie heb jij gevoelens? die keuze moet jij voor jezelf uitmaken en tegen beide gewoon eerlijk zijn. aan het lijntje houden is nog kwetsender.
|
Weet ik maar het is zo moeilijk maar ik weet voor wie ik gevoelens heb en voor wie ik moet kiezen maar dan kwets ik ook de andere he, maarja je hebt gelijk als ik ze geen antwoord kan geven dan kwets ik ze allebei
|
Je moet de ballen hebben om eerlijk te zijn tegen hun allebei. Als je geen open kaart speelt kwets je uiteindelijk meer mensen.
|
Als je het niet weet heb je dus voor allebei geen gevoelens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Sommige mensen kunnen verliefd worden op meerdere mensen. Vind dat geen stand houden, het eeuwige 'als je 't niet weet dan zijn ze 't allebei niet'.
Dat gezegd hebbende, hij zegt dat 'ie weet voor wie 'ie gevoelens heeft, dus moet 'ie 't inderdaad opbiechten. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. |
Dankje iedereen voor het advies ik weet wat mij te doen staat
|
Citaat:
|
Heb vandaag gezegd dat ik maar met 1 iemand een relatie kan aangaan tegen hun 1 van hen werd de gelukkige 😃
Heb de andere moeten teleurstellen ze was eerst wat triest maar ze zei dat ze er wel bovenop komt, ben blij dat ik deze situatie heb kunnen oplossen dankje voor de tips iedereen! |
Fijn te horen dat je eerlijk tegen hen durfde te zijn!
|
Citaat:
|
Je doet iedereen VEEL meer pijn als je niet zo snel mogelijk eerlijk bent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |