![]() |
Fallout 4 of battlefront star wars lll
Ik wil graag Een game kopen voor ps4 maar ik zit twijfelen tussen fallout 4 en battlefront, welke zouden julie kiezen ?
en waarom ? |
Inderdaad een moeilijke keuze. Persoonlijk zou ik gaan voor battlefront, niet alleen omdat ik een star wars fan ben, maar ook omdat de game er volgens mij grafisch toch wat beter uitziet. Het is echt wel een zeer persoonlijke keuze, ik kan er inkomen dat je voor fallout zou gaan. Deze heeft namelijk een volwaardige single-player mode, die je niet terug zal vinden op battlefront.
|
Bedankt, zijn er nog meer mensen met tips/meningen.
|
Ik zou voor F4 gaan; gezien ik de kans klein acht dat ik naast Destiny veel tijd wil steken in een andere shooter (ook al ben ik een behoorlijke SW fan). Verder ben ik behoorlijk huiverig richting Dice gezien de releases van de laatste paar Battlefield nou niet echt soepeltjes gingen; dus ik kijk de kat liever nog even uit de boom.
|
Fallout 4 en dan nog even een half jaartje wachten totdat Bethesda de bugs heeft weggepatcht. (Y)
|
Bedankt.
|
Blijkt best mee te vallen met die bugs, schijnt..? Lees tot nu toe positieve verhalen. Lijkt erop dat de keuze om op een oudere engine te blijven programmeren zijn vruchten heeft afgeworpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je wilt. Ga je voor singleplayer dan moet je imo Falout 4 hebben en wil je multiplayer dan is Battlefront je ding mits je een Star Wars fan bent.
Falout 4 is briljant en als je er van houdt om in een singleplayer game ala Skyrim rond te dwalen over de wereld is dit wel de bom. Er zijn te veel quests om ooit af te maken en het verhaal zit goed in elkaar. Ik ben ongeveer halverwege en het wordt alleen maar beter. Battlefront heb ik niet gespeeld maar wat ik er van lees is het qua gameplay een versimpelde versie van Battlefield 4 maar dan in het Star Wars universum. Volgens mij alleen multiplayer en een echte shooter daar waar falout vooral naar rpg neigt. Persoonlijk zou ik voor Falout 4 gaan omdat ik Battlefield al heb en me daar voldoende mee vermaak voor nog een shooter. |
All new-gen games zijn bagger.
F4 = inleven in een wereld SW = replay waarde |
Assasins creed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |