![]() |
penisvervorming
mijn naam is biko, maar ik noem mezelf liever star.
mensen hebben mij vaak gepest dus nu wil ik om een beetje stoer te doen, een penisvervorming laten doen. Alleen vraag ik me af, is dit wel mogelijk op mijn leeftijd? (14) met een penisvervorming bedoel ik een soort 3d-tattoo. Ik wil een vorm van een hond op mijn lul als bekentenis van mijn dierlijke verlangens naar ruige seks :ertur:. maar ik weet niet of dit dus mogelijk is. alvast bedankt |
ik bedoel dit serieus btw, plz geen flauwe opmerkingen of grappen want daar zit ik niet op te wachten. ik zit nu momenteel ook in een depressie dus graag serieus blijven mensen
|
met stift mag dat...
|
Misschien kan je op internet is gaan zoeken hoe je zoiets doet.
Hebben je ouders er geen probleem mee dan?:confused: |
Citaat:
als teken van kracht enzo |
4real?
wat heb jij voor gezin? En waarom Star? Superstar? |
Citaat:
|
Ik zou hier nog even mee wachten tot je wat ouder bent en je zeker weet dat jij de rest van je leven een hond op je penis wil. Je vader heeft het en op dit moment lijkt het misschien heel stoer, maar het is wel iets wat jij de rest van je leven met je meedraagt. Zowel in seksuele contacten als onder de douche bij het sporten en bij de huisarts.
Het lijkt mij sowieso verstandiger te wachten tot je uitgegroeid bent. En waarschijnlijk heb je op deze leeftijd ook nog toestemming van je ouders nodig. Heb je het al met hen besproken? |
Citaat:
ik wil dit echt |
Citaat:
Waarom waren je ouders het er trouwens niet mee eens? |
Zelfs met toestemming van je ouders zal het niet meevallen om tattoshops te vinden die er op zitten te wachten een plaatje op de piemel van een 14-jarige te zetten.
|
Citaat:
Ga je je penis op het schoolplein showen ofzo? |
Ik zou misschien even een paar jaar wachten want echte professionele tatoeëerders zetten vgm geen tattoos op piemels van 14jarige jongens maar dat weet ik niet zeker.
|
Bestaat dit echt? Waar kan je dat laten doen dan, want ik kan ff niet op iemand komen die voor de leuk kippenkoppen op geslachtsdelen zet!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |