![]() |
Forumers die meevielen [verteltumaar]
Voor de mensen die een of meer forumers gemeet hebben: herken je dat, dat je iemand hier niet uit kon staan, maar dat dat irl heel erg meeviel, of dat je die persoon zelfs oprecht leuk vond?
Bijvoorbeeld: tien jaar geleden leerde ik deadlock online kennen en ik kon hem wel villen. Arrogant, grote bek, onaangepast. Nu is het één van m'n beste vrienden. Vertel hier al je anekdotes. En dan dus vooral: wie was er onwaarschijnlijk veel toffer dan je dacht?? *O* |
Qandy was wel chill
|
Citaat:
|
Goeie ja! :D
Ik vond df ook meevallen. Dat leek me ook echt een draak. |
Ik vond het meevallen dat Spawn Again werkelijk kwam opdagen op de meet en hij best normaal was.
|
Naar Spawn ben ik dus ook wel benieuwd!
|
Citaat:
"Ja het was een rare gast, maar niet zó raar als ik had verwacht" :d |
Citaat:
|
Citaat:
Df. Zo'n grote trol online maar irl n schatje |
Ja df is oprecht een lieve gast vind ik!
|
Euhm.... ff denken. Er zijn wel mensen waar ik later van dacht van; nee toch niet maar in tegenstelling tot wat mensen van me denken ga ik stiekem best wel met open vizier ergens heen. En eigenlijk viel niemand mee omdat ik geen verwachtingen had.
|
Citaat:
|
:bloos:
Zion leek me trouwens een beetje een arrogante zak, maar dat is een superchille gast. |
Zion is een van de liefste sgatjes op aarde. Net als Zao trouwens, god hebbe zijn forumziel.
|
Als je niet genoemd wordt, betekent dat dan dat je tegenviel? :lisa: Of ben je dan neutraal.
|
Qandy inderdaad.
En ooit vond ik fizzle best een irritante forumer. Toen was ze in het echt leuk en nu vind ik haar als forumer ook wel prima. Qandy daarentegen is altijd een irritante forumer gebleven :p |
Zion is ook veel toffer dan ik had verwacht ja (y)
|
Citaat:
|
Er staat neem ik aan met een reden FORUMziel ;)
|
Ja, ik nam dat ook aan, maar schrok toch even :o
|
df heeft gelijk.
|
Gelukkig maar. Ken hem verder niet, trouwens :p
|
Ik vond heel de onzincrew eng voor de liftmeet.
|
Citaat:
|
Ik was een beetje bang voor Mephisto. Dat viel reuze mee. :o
|
Ik was gewoon een beetje op Mephisto.
|
Ja
|
Ik vond mephisto ook meevallen!
|
Hoe heet ie ook alweer. Met z'n hoofd.
|
Citaat:
|
WolterB bleek in het echt niet een Dagobertje op al z'n spullen te plakken, viel mee :p
Soija valt.. vooral heel anders :confused: Veroorzaker is het toppunt van meevallen in het echt! :lampje: |
Citaat:
|
Citaat:
|
O en Zeehond is ook een van de liefste mensen die ik ken! Niet dat ik daarvan eerder dacht dat hij stom zou zijn, maar die was gewoon heel leuk!
En van tuttebel dacht ik dat ze een kreng zou zijn die m'n man in zou pikken, ook omdat ik haar heel mooi vond, maar die was juist heel aaibaar en schattig! |
Het 'wie viel er tegen'-topic nog steeds niet geopend?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nardin dacht dat ik een hekel aan df zou hebben, maar dat bleek een hoop onzin te zijn. Leprince was in het echt ook prima
|
De gene waar ik het meest verbaast over was, was McCaine. Irl echt heel schattig met krulletjes.
|
Citaat:
Ik heb nooit een forumer gemeet die me heel erg heeft teleurgesteld. Ik heb ook nooit mensen gemeet die ik dacht stom te gaan vinden. .sann was wel veel meer een aanpakker dan ik dacht. Zo lief dat ze ging opruimen toen Martino op mijn bank had gekotst :D |
Ik heb nooit verwachtingen gehad van mensen bij meets, dus dingen zijn me eigenlijk ook nooit mee- (of tegen)gevallen.
Ik vond Biertank (waar is die gebeleven? :'() wel een hele toffe gast toen ik hem een keer meette bij Fizzle thuis, zo liev ende sagt :lief: Dat had ik van tevoren niet verwacht, ofzo. |
Citaat:
|
Met 12 man :cool:
|
te lang niemand gemeet :P
|
haubenmeisje viel ook wel mee, praat minder Duits dan verwacht
|
Ik vlieg 4 december joh! En ik ben de eerste week van november in Damsco maar jij bent in Warmlandië geloof ik?
|
Mijn eerste meet was met zopje en zij nam testout.com mee. Dat vond ik eerst heel stom, want ik kende haar niet zo goed en ik had met zopje afgesproken. Maar ze bleek heel leuk en nu zie ik haar heel af en toe nog wel eens *O*
|
Citaat:
Ik heb jou btw niet genoemd dedlek omdat ik je al chill vond voor dat we hadden gemeet, dus er was niks om mee te vallen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |