![]() |
Wat doen jullie met je arm als je lepeltje ligt?
Altijd een arm die moeilijk ligt.
|
tijdelijk loskoppelen
|
Wat korreltjezout zegt :cool:
Als de matras zacht is prop Ik hem onderlangs, anders vouw Ik hem tussen ons in |
Onherkenbare situatie
|
zo mijn arm onder haar hoofd leggen dat ze mijn schouder/bicep als kussen gebruikt, dan kan je met die arm ook zachtjes door/over haar haar/borsten/buik aaien :o
werkt volgens mij alleen als je langer/groter bent en als je de grote lepel bent idd |
Ik leg die arm onder mijn eigen hoofd, gebogen.
|
Ik doe meestal mijn arm onder mijn kussen en haar kussen.
|
Ik vouw die arm dubbel tussen ons in en steek mijn hand onder het kussen.
|
Ik mis een poll
|
Ik ben altijd de kleine lepel, dan heb ik er nooit zo'n last van.
|
Citaat:
|
Als ik de jetpack ben leg ik mijn arm gebogen onder het kussen, zodat mijn hoofd in het kuiltje tussen mijn onder- en bovenarm ligt, maar dan met het kussen ertussen.
|
Maar ik mag zelden de grote lepel zijn want we willen altijd allebei grote lepel zijn dus meestal liggen we met de gezichten naar elkaar :D
|
Citaat:
|
Beetje onverwacht aan elkaars gezicht likken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben altijd de kleine lepel :o
Ik kan ook alleen maar lekker op mijn linkerzij liggen als ik alleen in bed lig en met mijn lijf diagonaal kan liggen. Geen idee waarom, maar ik ben weird, what else is new :herp: |
Ik ben eigenlijk ook altijd de kleine lepel :herp:
Als grote lepel besluit ik vaak binnen vijf minuten dat ik toch liever op mijn buik slaap :o |
Ik ben zo goed als altijd de grote lepel vind ik ook het fijnst.
|
Ben je als langste persoon standaard de grote lepel, of hangt dat meer af van persoonlijke voorkeuren?
|
Onder nek langs of onder kussen.
|
Citaat:
|
Persoonlijke voorkeur, denk ik. Ik ben eigenlijk altijd de grote lepel tijdens het in slaap vallen, want dat vinden we allebei een comfortabele houding :y Dat ik kleiner ben, maakt niet uit, want ik vind het niet erg om me tegen zijn rug aan te nestelen :o(y)
|
Citaat:
|
Oh ben je er zo een
|
|
:D
|
Ik ben altijd meer een mes dan een lepel. :o
|
Ik vind het ook hel leuk om soms de grote lepel te zijn met een jongen. Of dat hij met zijn hoofd op jouw borst ligt ipv andersom. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n arm gebogen en m'n hand onder m'n kussen.
|
Ik wil eigenlijk altijd alleen maar de kleine lepel zijn :o
|
Omdat je ook niet weet wat je met je andere arm moet zeker!
|
Citaat:
|
Ah daar heb je bij mij geen last van! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben meestal de grote lepel omdat ik altijd lekker dicht tegen 'm aan wil kruipen. Mijn arm frummel ik er dan tussen. En soms draai ik me stiekem om in de hoop dat hij dat dan ook doet. Meestal heeft hij dat door en doet hij het mee :lief:
|
Ik kan niet zo goed lepeltje lepeltje. Ik doe meer een soort van hoopje-op.
|
Ik ben altijd de kleine lepel.
|
|
Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren...
|
Ik ben de grote lepel graag omdat ik dan lekker kan perven en frotten aan de ander :lief:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |