![]() |
Broodjes peperpaté en extra belegen beemster.
Fucking winrar :cool:
|
*Groene peperkorrels in topic leg*
|
Oh yeah!
|
Citaat:
|
Ik was de kaas hier al na 2 dagen zat man, grapjas :D(n)
Dit soort zooi vind ik het naarste Dat ziet er toch niet eens uit als kaas :/ http://images.wisegeek.com/colby-jac...-of-cheese.jpg Ze hebben wel ook normale kaas, Goudse is bijvoorbeeld te krijgen bij mij in de straat, maar dat is dan een exclusieve culinaire delicatesse-kaas in piepkleine stukjes van 20 dollar :para: Maar goed dat wist je vast ook wel. In mijn ervaring is eigenlijk alleen de Jarlsberg redelijk te doen (y)/(n) |
Hmmm bruine bollen met oude kaas. Krentenbollen. Danerolles croissants. Danish chef met bugles. Pizza's met olijven. Patatje oorlog. Kapsalon. :o
|
Sukkelbas nu heb ik heimwee :(
|
Ik at meestal de chili kaas... Met van die groene pepertjes erin. Omdat dat gewoon niet naar kaas smaakte maar op zich wel prima :o
En m'n moeder stuurde overlevingspakketen met goede kaas en drop enzo :o |
Kaas en drop omg
|
Citaat:
En ik zou gewoon echte Goudse gaan halen! :y En de rest wil ik je wel opsturen! Even uitzoeken wat wel en niet de grens over mag maar geen probleem! Wat wil je allemaal hebben, zeg en ik regel het! |
Meestal mogen die vacuumpakken wel.
|
Bijna alles wat processed is mag, en als je het aangeeft kijken ze per onderdeel wat wel en niet mag. Vorig jaar hebben we $1000,- aan verse kaas uit Europa laten importeren. Met de juiste papieren en kennis is het niet al te moeilijk. En ik bel gewoon die vent.
|
Collega van me kreeg dat ook mee naar Cuba.
|
Drop stuurde mijn mama ook! Tot ik ontdekte dat ze hier ook gewoon Venco en Redband en zelfs Heksehyl verkopen :p
Wat er wel en niet "mag" hangt totaal van het humeur van de TSA officer af. Die zijn compleet onbekwaam en willekeurig, niet echt het niveau van onze douane :o |
Wat heeft tsa daar mee te maken eigenlijk?
|
Ehm. Misschien bedoelde ik de DHS in het algemeen of wie het pakketten screenen doet. Hoe dan ook.
|
Valt geloof ik wel onder dhs ja.
|
Ik heb zo'n 10x denk ik electronica heen en weer verstuurd, en het was totaal onvoorspelbaar of er importbelasting over betaald moest worden en hoeveel, ongeacht de gedeclareerde waarde (n)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |