![]() |
Plakbeha tape
Hallo meiden,
Kerst en oud & nieuw staat weer bijna voor de deur! Genoeg redenen om weer een mooi sexy jurkje aan te trekken! Wat dacht je van die mooie strapless / open rug jurkjes, prachtige jurken alleen zó jammer dat je dan de beha ziet… Omdat ik vaak dit probleem tegenkom bij meiden wil ik met jullie mijn ervaring delen. Scholieren.com heeft daar namelijk een oplossing voor! Een erg fijne plakbeha tape gemaakt van 3M die geen schade aan de huid toebrengt. Makkelijke aan te brengen en je borsten blijven de hele avond mooi in shape zoals beha’s dat doen tijdens het dansen ;) |
Reclame mag niet en je maakt mij niet wijs dat dat lekker zit of uberhaupt blijft zitten. De dames in het filmpje hebben allemaal borsten die toch al niet al teveel ondersteuning nodig hebben.
|
post een filmpje van jou en we noemen het niet spam.
maar ze werken al niet met piercings ;) |
lijkt me toch niet echt lekker zo'n sticker die je borsten omhoog houd maar ja zo denk ik erover.
|
Ik snap dit niet. Trek gewoon of geen beha aan, of een jurk waar je een beha onder kan dragen. Waarom zou je het jezelf zo ingewikkeld maken?
|
Citaat:
Wonderbra vind ik trouwens wel een heel fijn merk voor strapless beha's. Zit super stevig en staat nog steeds vrouwelijk (y). |
Ik heb een siliconen plakbh (met van die cups die je aan elkaar haakt) voor strapless/backless jurkjes. Ik gebruik dat ding maar eens per jaar ofzo, maar dat werkt dan ook wel prima :y
|
Ik heb ooit een plakbeha gekocht, maar ik vind niet dat dat genoeg steun geeft. Ik heb liever een strapless beha aan.
|
je hebt ook gewoon speciale bh's die goed zitten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |