![]() |
wat is jullie beeld bij
Iemand die mentaal afgestompt is?
Plaatjes mogen! *o* |
|
Niet echt inspirerend.
|
|
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thousand-yard_stare
Als je op de term thousand yard stare zoekt kan je veel vinden. |
Dankjewel ecnelis.
Ik ben benieuwd naar júllie beeld van mensen die mentaal afgestompt zijn. Niet naar wat voor foto's zo getagt zijn want dan zou ik wel gewoon googlen. |
Oke, als je het zo bedoelt.
Iemand die misbruikt is, trauma's heeft etc. Van die mensen zie je niet direct dat ze een wrak zijn, al zijn ze dat wel als je ze leert kennen. |
doe lekker zelf je huiswerk Fizzle!
|
Deadlock.
|
Citaat:
|
Er zit een baby bij waar een ballon van darmen uitkomt die net zo groot is als de romp van de baby, en er is er ook een met afgestorven voetjes. Echt vet zielig :(
|
Citaat:
En mensen die depressief zijn en/of gewoon niets willen. Niets leuk vinden, nergens enthousiast van worden, mensen die alleen maar doen wat strikt noodzakelijk is en verder letterlijk niets doen dan een beetje voor zich uit staren. Die geen hobby's hebben of vrienden of een geliefde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat daar verschillende gradaties in zijn. Mijn beeld van iemand die mentaal afgestompt is, is dat hij/zij onverschillig is voor zijn/haar omgeving. Voelt zich altijd hetzelfde. Niet intens gelukkig, niet verschrikkelijk bedroeft. Wordt niet blij van lekker eten, van lieve woorden of niet verdrietig van kwetsende zinnen. Leeft enkel in het nu, denkt niet vooruit of terug. Dat denk ik, maar ik weet er verder ook niets van.
|
Oh dat van verleden en toekomst is een heel chill aanknopingspunt voor me thanks!
|
Wow gavie :cool:
|
Citaat:
|
Fizzle, is het leuk in Wenen? Ik vind jou zo gaaf he :lief:
|
Awww :bloos: ja het is heel leuk! Ik doe veel Eenzaam Wandelen of zwart dragen en alleen in cafés zitten en schrijven. En lezen in de bieb en mensen observeren voor rollen. En theater bezoeken en opera. Beetje chillen en koekjes bakken met mijn oppaskids. Koken met mijn huisgenoten. Random mensen meeten. Karaoke in gay bars. Die shit.
|
Oooh :cool: En jij doet je master daar toch? Of is het een erasmus? Nee toch? Wat klinkt dat heerlijk! Wat schrijf je? Verhalen of gedichten of boeken of spinsels? Ik ben stiekem wel benieuwd! Klinkt als best een fijne place2be zo daar. Een beetje romantisch, of misschien komt dat door de manier waarop je het beschrijft :lisa: :bloos: :cool:
|
Het lijkt me ook wel heel eenzaam. Of vind je dat wel meevallen? Als je jezelf goed kan bezighouden, valt dat ook wel mee, denk ik?
|
Ik kan me voorstellen dat het juist superveel inspiratie geeft, om dingen in een nieuwe omgeving op jezelf te ondernemen.. ?
|
Ik antwoord vanavond verder :D ben op school
|
Hahahaha :D
|
Okido, veel studeerplezier!
|
Citaat:
Lijden is een must voor kunstenaars :y En nog steeds ga ik echt graag in bars in mijn eentje zitten. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |