![]() |
Star Wars te "politiek correct"
Nadat ik beide nieuwe trailers had bekeken was ik onaangenaam verrast. De hoofdrolspeler was een neger. Gespeelt door John Boyega. Een onervaren negroïde acteur.
Nadat George Lucas de Star Wars franchise verkocht had aan Disney wisten we dat er niks goeds uit zou komen. De cartoons zoals Star Wars: Rebels. En tientallen Star Wars gerelateerde apps. Disney probeerde zoveel mogelijk geld uit de franchise te knijpen. En dat is ze zeker gelukt. Meerdere miljoenen mensen hebben de apps gedownload en cartoons bekeken. Maar helaas heeft Disney besloten om nog 3 films te maken. Deel 7 (of VII) is geregisseerd door de walgelijke JJ Abrahams. De linkse Hollywood magnaten hebben hun arm zo diep in de anus van de Star Wars franchise dat ze het kunnen laten praten. Bij wijze van spreken natuurlijk. In de film wordt interraciale relaties als iets goed beschouwd. De blanke actrice Billie Lourd heeft in de film een relatie met de zwarte Jedi gespeelt door John Boyega. Er is zelfs een sex scene tussen de twee. Een typisch voorbeeld van linkse propaganda. Zijn we nou echt zo blind? |
Wie had je liever gezien in plaats van "JJ Abrahams (sic)?" Leni Riefenstahl is helaas overleden in 2003.
|
Citaat:
Past dit niet binnen de setting van de film en keur je het op basis daarvan af, of vind je het om een andere reden "niet horen"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAA AAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAH AHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH AHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAA AAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHA AAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAA AAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAH HAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAA
|
Are you fuckin serious?
|
Kerel maakt een paar goede punten. JJ Abrahams is verschrikkelijk en politieke correcte invulling van cast en crew is vaak belangrijker dan een verhaal vertellen.
|
Nog even en James Bond is een neger!
|
Ik ben voor Idris Elba als neger; uh, James Bond (y). Maar TS zit er wel een beetje naast:
- Boyega heeft al een aardig aantal films en series op zijn naam staan en is dus verre van onervaren - Mark Hamill had toentertijd een stuk minder op zijn CV staan - er komen zelfs meer dan 3 films! - Sinds dag 1 is de hele Star Wars cashflow gespeend op merchandise (Lucas verkocht geloof ik zelfs (een deel van) de filmrechten voor meer merchandizemoneyz voordat A New Hope uit kwam). Dat Disney dus lekker met die trend doorgaat mag geen verrassing zijn. - Volgens mij heet de regisseur Abrams. Nu dat uit de weg is: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |