Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Star Wars te "politiek correct" (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1904830)

SwigSwoog 23-10-2015 16:42

Star Wars te "politiek correct"

Nadat ik beide nieuwe trailers had bekeken was ik onaangenaam verrast. De hoofdrolspeler was een neger. Gespeelt door John Boyega. Een onervaren negroïde acteur.

Nadat George Lucas de Star Wars franchise verkocht had aan Disney wisten we dat er niks goeds uit zou komen. De cartoons zoals Star Wars: Rebels. En tientallen Star Wars gerelateerde apps. Disney probeerde zoveel mogelijk geld uit de franchise te knijpen. En dat is ze zeker gelukt. Meerdere miljoenen mensen hebben de apps gedownload en cartoons bekeken. Maar helaas heeft Disney besloten om nog 3 films te maken. Deel 7 (of VII) is geregisseerd door de walgelijke JJ Abrahams.

De linkse Hollywood magnaten hebben hun arm zo diep in de anus van de Star Wars franchise dat ze het kunnen laten praten. Bij wijze van spreken natuurlijk. In de film wordt interraciale relaties als iets goed beschouwd. De blanke actrice Billie Lourd heeft in de film een relatie met de zwarte Jedi gespeelt door John Boyega. Er is zelfs een sex scene tussen de twee. Een typisch voorbeeld van linkse propaganda.

Zijn we nou echt zo blind?

Schrödinger 23-10-2015 17:12

Wie had je liever gezien in plaats van "JJ Abrahams (sic)?" Leni Riefenstahl is helaas overleden in 2003.

Elin3 23-10-2015 17:18

Citaat:

SwigSwoog schreef: (Bericht 33879943)
In de film wordt interraciale relaties als iets goed beschouwd. De blanke actrice Billie Lourd heeft in de film een relatie met de zwarte Jedi gespeelt door John Boyega.

Waarom is dit in jouw ogen een slechte zaak?
Past dit niet binnen de setting van de film en keur je het op basis daarvan af, of vind je het om een andere reden "niet horen"?

Schrödinger 23-10-2015 17:39

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33879964)
Waarom is dit in jouw ogen een slechte zaak?
Past dit niet binnen de setting van de film en keur je het op basis daarvan af, of vind je het om een andere reden "niet horen"?

Wat denk je nou zelf? :D(N)

Elin3 23-10-2015 17:40

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 33879970)
Wat denk je nou zelf? :D(N)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een Star Wars film gezien heb, daarom ook dat ik de vraag op deze manier formuleerde :bloos:

Schrödinger 23-10-2015 17:43

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33879976)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een Star Wars film gezien heb, daarom ook dat ik de vraag op deze manier formuleerde :bloos:

Ik denk dat het aantal Star Wars-films dat je gezien moet hebben om te kunnen concluderen dat de TS een racistische mongool is aardig dicht in de buurt van de 0 ligt.

magnusdebaas 23-10-2015 21:15

Citaat:

SwigSwoog schreef: (Bericht 33879943)
De hoofdrolspeler was een neger. Gespeelt door John Boyega. Een onervaren negroïde acteur.

Accepteer het of ga gewoon dood.

deadlock 23-10-2015 21:28

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAA AAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAH AHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH AHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAA AAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHA AAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAA AAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAH HAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAA

sebastiaan133 23-10-2015 22:03

Are you fuckin serious?

De Veroorzaker 24-10-2015 12:57

Kerel maakt een paar goede punten. JJ Abrahams is verschrikkelijk en politieke correcte invulling van cast en crew is vaak belangrijker dan een verhaal vertellen.

De Veroorzaker 24-10-2015 12:58

Nog even en James Bond is een neger!

Carn 25-10-2015 15:44

Ik ben voor Idris Elba als neger; uh, James Bond (y). Maar TS zit er wel een beetje naast:

- Boyega heeft al een aardig aantal films en series op zijn naam staan en is dus verre van onervaren
- Mark Hamill had toentertijd een stuk minder op zijn CV staan
- er komen zelfs meer dan 3 films!
- Sinds dag 1 is de hele Star Wars cashflow gespeend op merchandise (Lucas verkocht geloof ik zelfs (een deel van) de filmrechten voor meer merchandizemoneyz voordat A New Hope uit kwam). Dat Disney dus lekker met die trend doorgaat mag geen verrassing zijn.
- Volgens mij heet de regisseur Abrams.

Nu dat uit de weg is:
Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 33879988)
Ik denk dat het aantal Star Wars-films dat je gezien moet hebben om te kunnen concluderen dat de TS een racistische mongool is aardig dicht in de buurt van de 0 ligt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.