![]() |
Orgasme?
hallo
Ik was dus gisteren in bad en heb gemastrubeert met zo de douchekop en water enzz miss weet je wat ik bedoel ma ja dus twas fijn maar op een gegeven moment voelde het zo goed en ik begon zo een klein beetje te shaken en daarna was ik suuuuuper geil nu vraag ik me af heb ik een orgasme gekregen soms voel ik tintelingen in mn vagina zonder te mastruberen? kweet ook ni wa da is dus ja help plz thx xxx Julie :D |
Het lijkt erop alsof je een bijna orgasme had. Dus als je het nog heel even vol hield dat je een orgasme had. Maar correct me if I'm wrong.
|
Het kan best dat je soms een tinteling in je vagina voelt. Als je bijvoorbeeld ergens (soms onbewust) opgewonden van raakt. Dat is helemaal niet zo vreemd ;)
Bij de meeste mensen zakt de geilheid snel weg nadat ze een orgasme hebben gehad, het gevoel na een orgasme is meer een soort "high" zijn/ geluksgevoel (soms maar kort). Maar spiersamentrekkingen horen juist wel weer bij een orgasme. |
Okay bedankt maar die tinteling , ik was gwn maar minecraft aant spelen en was parkour aan t doen en ineens kreeg ik da en ik dacht van wtf en ik kon da precies bijna ni uithoude in viel vant parkour af
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Spontaan orgasme tijdens minecraft? ;)
|
Citaat:
|
hay, nou ik wil mezelf niet vingeren maar wel met iets trillend tegen me clitt iemand tips om een geweldig orgasme te krijgen?, hoor het graag!:ertur:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij je een telefoon van de zaak heb ;) |
Citaat:
Waarom wil je je eigenlijk niet vingeren? |
Citaat:
Hangt er wel van af wat je onder vingeren verstaat. Sommigen vinden dat vingeren betekent dat je over of tegen je je clitje aan het strelen of duwen bent, anderen vinden dat vingeren betekent een vinger in de vagina te schuiven. En daar houden sommige meisjes die ik ken niet van. Ze vinden dat glibberige binenin een beetje of helemaal vies. |
Gewoon clit en g spot
|
Citaat:
|
Citaat:
|
miss gwn n vibrator?
|
Citaat:
|
Er zijn vibrators in alle vormen en maten. Dus ook die je om je vinger kunt doen en tegen je clit kunt houden, of bredere of juist smallere.
Die waar knoopsbatterijen in gaan zou ik vermijden, die gaan heel snel leeg. Het beste is een oplaadbare of anders een met aa of aaa batterijen. |
Je bent jong en dan kunnen sommige zaken heel intens voelen. maak gebruik van het jong zijn en het puberen om jezelf te ontdekken op gebied van gevoelig zijn. wat jij beschrijft komt inderdaad heel sterk overeen met een orgasme. natuurlijk zijn er ook andere plekken die opwindend kunnen zijn. maar bovenal, overhaast je niet met iets te doen en doe het op je eigen tempo.
|
als je niet zeker weet of je een orgasme had, waarom vinger je jezelf dan niet een orgasme?
je herkent een orgasme als je hele lijf warm wordt en je een gelukzalig gevoel krijgt. je hoeft je niet te fixeren op wat e tussen je benen voelt (maar het mag wel) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |