![]() |
G-spot?
Hey mensen.
Ik heb dus op een topic gelezen dat de g-spot een vlezig bolletje is in je vagina. Ik wil dus proberen squirten maar als ik die g-spot stimuleer doet het pijn en ik voel eigelijk gwn amper iets. het zelfde ik vind vingeren absulutt niet fijn Kun je je laten squirten door je clitorus de stimuleren? Dt is het enige plekje dat ik echt fijn vind. Het prikt soms ma ja da voelt wel fijn. ik kan ook betrapt worden en heb geen sloten dus kan iemand wat tips geven om vingeren / g-spot stimuleer tips dinges geven? thx xx Julie |
Gewoon doen wat je wel fijn vindt! Kan het zijn dat je vingers erg ruw zijn of je nagels heel lang, waardoor het pijn doet wanneer je met je vinger in je vagina gaat? Of dat je gespannen bent en daardoor spieren strakker aanspant?
|
Waarom wil je per se squirten? Een orgasme wordt er niet lekkerder van, en maar een fractie van de meiden kan het. Verder vinden veel meer meiden stimulatie van de clitoris lekkerder dan vaginale stimulatie.
Mocht je toch nog een poging willen wagen om je g spot te vinden: het schijnt dat je die het makkelijkst kunt vinden met een soort van kom hier beweging met je vingers |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |