![]() |
Ex-scharrel van een vriend / vriendin. Mee daten, of niet?
Ik KWAM op Tinder regelmatig mannen tegen waarvan ik weet dat het ex-scharrels van vriendinnen zijn, of waarbij ik er later achter kom dat dat zo is.
Hoe gaan jullie daarmee (of een vergelijkbare situatie) om? Date je uit principe niet met de 'leftovers' van vrienden? Overleg je het met hen? Laat je je beinvloeden door eventuele verhalen van je vrienden over die persoon? Of denk je 'hashtag yolo, kan mij het schelen!'? Of: anders? |
Scharrels zou ik niet zo enorm zwaar aan wegen. Een serieuze ex van een vriend/ vriendin van me zou ik niet meer daten. Afgelikte boterham :ghe:
|
Ik deelde ooit een fuckbuddy met een vriend, dat was wel grappig.
Iets serieus zou ik denk ik niet snel beginnen met de ex(scharrel) van een vriend. Zit je op je 40ste op je eigen verjaardag ofzo, heeft de halve kamer je vrouw geneukt. Lijkt me niet chill |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dit is trouwens die foto van Mephisto en mij waar ik laatst op doelde, wat waren we een lieve puppies in 2007 <3 :bloos: |
Ahw :o
|
Ik zou het doen en zou vriend(inn)en ook aansporen om mijn exen en scharrels te daten. Zitten leuke mensen tussen.
|
Wat Dekaloog zegt. Het is nou eenmaal uit dus voorbij.
|
Citaat:
|
Ik vind 't trouwens ook helemaal geen leftovers of afgelikte boterhammen. Alsof je minder waard bent als je relaties/seks hebt gehad met meerdere mensen.
|
Sorry waar gaat dit topic over Tigerly?!
|
Ik zou er geen problemen mee hebben, andersom ook niet.
Wanneer het de vriendschap beïnvloedt is het wel weer behoorlijk jammer. |
#yolo
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook dat HIJ dat in het 'show ons jouw partner (en jezelf)!'-topic poste. Hihihi. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind je nu veel lekkerder dan op die foto :y |
Citaat:
|
dreads KUNNEN leuk zijn, maar van wat ik van je recente fotos herinner staat dat kapsel je veel beter :P
|
Citaat:
|
Had jij dreads? :eek:
|
Ik heb er twee waarvan ik in ieder geval een gesprekje erover wel zou kunnen waarderen. Verder zal het me bommen.
|
wat een foto's in dat topic zeg :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mag sowieso wel.
|
Citaat:
|
Exen vind ik wel een beetje not done. Ex-scharrels moet kunnen, maar wel zo netjes om het even te melden, ofzo.
|
ok, goed topic dan.
|
Citaat:
|
Ik heb nu dus een vriendin van m'n beste vriendinnetje en ik kan echt niet daten met een man of zij heeft er ook mee gedate. En dat is niet omdat zij of ik nou zulke ontzettende daters of scharrelaars zijn. Het is vrij bizar.
En zij werk in de muziek-scene en ik in de theater-scene, dus het ligt ook weer niet zo voor de hand dat het logisch is. En we hebben het er laats maar eens over gehad met z'n tweeën, omdat de situatie ook echt een beetje awkward werd tussen haar en mij. Omdat we dus echt wel voelen van elkaar dat we kennelijk op dezelfde mannen valen en dezelfde mannen op ons. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
Ik zag die jongen nog steeds als goede vriend, maar ik vond hem doordat hij haar ex was gewoon niet meer aantrekkelijk, denk ik. Vriendinnetje in kwestie is overigens wel (met een andere gozer) getrouwd met een zwangere buik :o |
Citaat:
|
Al mijn vrienden zijn nogal slecht uit elkaar gegaan met bijna al hun exen dus denk dat ik het niet zo zou doen. Oh en niet mijn types.
|
Ik zou het even met de betreffende vriendin bespreken en als zij het oké vindt dan (Y)
|
Ik zou ze wel gewoon liken op Tinder trouwens, maar dat deed ik bij iedereen die ik kende :cool:
|
Tenzij het echt enge freaks zijn dan.
|
Ken je echt enge freaks dan? :eek:
|
Citaat:
Hey Tindermatch met 12 gemeenschappelijke vrienden! Oe, maar dan kan ik wel aan een van die vrienden vragen of hij leuk is. De vriend waar ik het aan vroeg zei "dat moet je maar even aan M. (Een gemeenschappelijke vriendin) vragen" Ik vroeg het aan haar en zei gaf haar mening "Leuke jongen, maar wel een typische muzikant ;-)" Later hoorde ik van een andere vriendin dat zij met hem gescharreld heeft. Ik denk dus dat het wel ok is :D |
Hoe zuur moet je zijn om scharrels te cockblocken/clamjammen voor vrienden.
|
Citaat:
|
als die vriend er niks mee heeft, waarom niet?
|
Citaat:
|
Ja, snob :bob:
|
Ik heb ooit de beste vriend van mijn exvriendje gedatet. Hij was er oke mee trouwens, dat helpt.
Maar over is over inderdaad, dus go nuts. Zou het wel eerst checken ivm gevoelens die misschien nog aanwezig zijn, zou het ook waarderen als het bij mij gecheckt zou worden. |
Gek genoeg heb ik nooit in dergelijke situaties gezeten.
|
Kazet en de sitcom-shenanigans.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |