![]() |
Plannen? Feestjes? Dit weekend? JA?!
Snoezig vanavond, daarna ' filmkijken' bij iemand thuis :ertur: Morgen misschien haloween, zondag Spectre. VERTEL!
|
:ghe:
|
Citaat:
|
Morgen zwemmen, en zondag weet ik nog niet, laatste dag van de vakantie bleegh :o
|
In bed kruipen en er nooit meer uitkomen :'(
|
Ik heb me zojuist overgegeven aan de gedachten dat ik bier ga drinken zo. Dat zal wel weer een latertje worden.
|
Ik ga vooraf naar de B kom je een pintje aantikken?
|
Ik had eerst een emo-weekend gepland op de bank met netflix en geen sociale contacten. Maar op de een of andere manier gaat die knop altijd om als het vrijdagavond wordt. Joggingsbroek voor rokje verwisseld, hakjes aan, fles rode wijn open. En ik heb de playlist van Snoezig opstaan :cool:
|
ik heb volgende week toetsweek dus eh no...
|
Citaat:
|
Twijfel nog of ik morgen naar vriendin ga of met vrienden bietje ga zuup'n in Utrecht. Zondag naar Ado-Feyenoord en naar een optreden/concert in Den Haag als ik er dan toch ben.
|
Citaat:
|
Ze moest lachen om je hartverwarmende reactie op onze relaasie :d
|
Citaat:
|
Ik heb sinds dit weekend officieel een relatie, omg. En gisteren ben ik mee geweest naar een verjaardag. En vandaag ga ik naar een voorstelling en daarna naar Den Haag voor een reünie met de mensen waarmee ik een voorstelling heb gemaakt.
|
vanavond naar de kroeg met kutmuziek waar je spontaan ooraids van krijgt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb vakansiieieieeee <3 Dus een heel lang weekend!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond feestje, morgen naar het Drents Museum (en vast nog wel de stad in) en zondag een date! *o*
Nog en half dagje zwoegen, lieve forumers! *o* |
wauwiepasjeopdatjeniksbreekt,jebentgeentwintigmeerhe
|
Citaat:
(k) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel goed om te weten. :bloos: |
Citaat:
|
Cris heb je ruzie met tante tigerly?