![]() |
Het is zo ver: trouwjurk shoppen!
Hoi jongens het is zo ver, ik ga komende week een trouwjurk uitzoeken :cool:
Iemand nog tips/inspiratie? |
Ja, geen witte natuurlijk!
|
Vooral kijken wat je mooi staat en jezelf niet te veel vastbijten in wat in is/ mooi staat op een plaatje.
Succes Pluis! |
omg Pluis wat doe je me aan :'(
|
Gefeliciteerd!! *O*
Ga voor wat jij mooi vindt en jou mooi staat, niet voor het heersende beeld van hoe een trouwjurk eruit moet zien. Als jullie twee maar een gave dag hebben! |
De goedkoopste.
|
Ik heb gelukkig geen vaststaand idee over wat ik wil hebben. Als het maar iets goeds doet voor mijn figuur :P
en idd ook goedkoop want het is een beetje een budgetbruiloft. |
axelie je wist toch allang dat ik ga trouwen? of hoopte je stiekem dat het nooit echt zou gebeuren? ;)
|
Citaat:
|
Je niks aantrekken van je entourage wanneer je zelf vindt dat iets je mooi staat :y
|
Citaat:
|
Iets waar je tetten goed in uit komen uiteraard
|
Citaat:
Nee dat hoopte ik niet, zou zielig zijn voor jou :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je al waar je gaat shoppen? Anders wil ik de Assepoester in Arnhem suggerern (y) Daar heb je in een hele hoop verschillende prijsklasses dingen, in kleurtjes, wat klassieker, maar ook heel hip.
|
Ik wil wel een plaatje sturen van wat ik mooi vind, maar daar heb je volgens mij niet zoveel aan. :o
|
Geen tips maar wens je wel heel veel plezier en succes!
|
Citaat:
|
Trouwjurkentopics *o*
|
|
|
Gefeliciteerd! Een jurk waar jij je gelukkig en mooi in voelt. Veel plezier!
|
|
gewoon hele simpele jurken vind ik ook heel mooi :bloos:
|
1 Bijlage(n)
.
|
1 Bijlage(n)
En natuurlijk een leuke taart.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al op de website van dreamdresses gekeken trouwens, maar het model voor de goedkope range jurken heeft echt enorm ondergewicht, dus ik kan me voor geen meter voorstellen hoe zo'n jurk mij dan staat :mad:
|
Haha, twee van de "nietzomooi"-jurken van Marleen vind ik de beste die ze post. Verder die suikertaarten-jurken.. Verschrikkelijk.
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd!!! tof!
Niet hatelijk bedoeld maar een oprechte vraag: Wat moet ik me voorstellen bij een budgetbruiloft? Na de dienst geen feest in een afgehuurde zaal maar thuis? Of wel een zaal maar met weinig mensen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat bedoel je met suikertaartjurken? :o
|
Citaat:
Wel een huwelijksnachtwaardig hotel of valt dat ook onder nonsens?:p En komen er ook forummers?:d |
Citaat:
EN ik heb niet goed opgelet met inschrijven voor werkgroepen: maandag t/m woensdag en vrijdag begin ik 8h45 :'( |
Hoe gaat het met je arbeiderliffa?
|
Citaat:
|
ahjoh, 8.45 past wel een beetje bij je huidige degelijke leven op dit moment.
Ja goed, op m'n werk ben ik super goed bezig en verantwoordelijk en dan gaat het toch weer elk weekend mis. :( huilen geblazen, maar ik hou hoop, ooit word ik écht volwassen. |
Citaat:
Qua forumers hebben we nog geen definitieve gastenlijst maar aangezien mijn zwager een forumer is/was is er in ieder geval 1 uitgenodigd buiten onszelf :P |
Oh ik heb zojuist 1 harde eis voor een jurk bedacht: ik wil zelfstandig naar het toilet kunnen.
|
|
Citaat:
Nou ga ik ook dingen uitzoeken die ik mooi vind :bloos: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |