Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   sextoy kopen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1905334)

Sphaxy 01-11-2015 21:25

sextoy kopen

hoi, ik wil graag een sextoy kopen (anaal) online kopen is geen optie. maar als ik naar de stad ga en een sexshop inloop kijken ze dan niet raar op als een 17 jarige een dildl of buttplu koopt? en krijg ik het wel mee? en ik krijg ook een schuldgevoel bij mn ouders als ik t doe

Dekaloog 01-11-2015 22:03

Als je ouders je hebben opgevoed met een schuldgevoel over seks hebben ze dat deel van de opvoeding niet zo goed gedaan.

Je kan bij een fysieke winkel een waardebon kopen, met die bon online bestellen bij bol.com en het pakketje later afhalen bij de AH. Dat is de meest anonieme optie, denk ik. Verder heb je bij de Etos ook altijd een rekje met speelgoed.

Echte seksshops zijn in theorie 18+ maar in de praktijk is het best normaal dat een zeventienjarige iets wil kopen. Als je toch voor die optie gaat zal dus niemand daar raar van opkijken. Ook niet van wat je precies koopt; dat speelgoed is voor die verkopers net zo normaal als een zak aardappelen voor een groenteboer.

Sphaxy 01-11-2015 22:18

Oke, ik ben meer iemand die neurotisch is en alles tegen zijn ouders wil vertellen.. hoe kan ik hiermee omgaan?.. (kwa sex zijn we heel open alleen ik denk dat het iets te heftig is om te zeggen dat ik een dildo wil..)

Dekaloog 01-11-2015 22:30

Misschien kun je gewoon vragen of ze 't erg vinden als je een seksspeeltje koopt? Zonder verdere details over wat je exact wil kopen. En dan ook zeggen dat je je schuldig zou voelen als je het stiekem zou doen.

Maar zelf zou ik 't gewoon niet vertellen.

InfoGrill 01-11-2015 23:54

Pak een van je ma en leg het terug

fizzle-fluffy 02-11-2015 08:32

Citaat:

InfoGrill schreef: (Bericht 33892981)
Pak een van je ma en leg het terug

Dat is een heel slecht idee. Dat is ten eerste heel onbeschoft. Ten tweede is het gevaarlijk voor haar als jij het ding anaal gebruikt en zij daarna die bacteriën tegen haar vagina houdt. Niet doen.

InfoBoy 02-11-2015 17:27

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 33893098)
Dat is een heel slecht idee. Dat is ten eerste heel onbeschoft. Ten tweede is het gevaarlijk voor haar als jij het ding anaal gebruikt en zij daarna die bacteriën tegen haar vagina houdt. Niet doen.

En je loopt het risico dat je die laat verdwijnen in je ass, omdat die niet speciaal gemaakt is voor anaal gebruik..

Sphaxy 02-11-2015 18:11

oke, maar wat moet ik kopen voor speeltje?.... ik zou het egt niet weten..

Elin3 02-11-2015 18:18

Citaat:

Sphaxy schreef: (Bericht 33893737)
oke, maar wat moet ik kopen voor speeltje?.... ik zou het egt niet weten..

Waar wil je het voor gebruiken?

Sphaxy 02-11-2015 18:45

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33893752)
Waar wil je het voor gebruiken?

voor anaal gebruik heb nooit egt de prostaat gestimuleerd maar een dildo lijkt me wel wat aleen die zijn denk ik iets te dik..

minasukiyuki 03-11-2015 19:34

@Sphaxy

Wat je nodig hebt is glijmiddel om het proces voor je anus te stimuleren.

Daarnaast moet je je kontje eerst anaal laten "ontmaagden" hiervoor moet je eerst uitzoeken wat de juiste formaat is.

Dit kun je doen d.m.v. been buttplug setje te kopen, zodat je alle maten kunt proberen tot dat je anus de juiste maat heeft gevonden na de ontmaagding.

Dan daarna kun je een anal vibrator kopen om elke dag ervan te genieten :)

Succes ermee ;)

Laat ons nog even weten hoe het is gegaan mocht je ooit de stap genomen hebben op welke manier dan ook.

Sphaxy 03-11-2015 20:06

dat wordt wel een duur geintje dan :p

Cootje01 03-11-2015 21:03

Citaat:

Sphaxy schreef: (Bericht 33895702)
dat wordt wel een duur geintje dan :p

Op de site bij het blauwe dikke mannetje staan ze al vanaf €6,99 voor een set van 3.

ps. Voor FB mag een link zo wel? Anders sorry vast.

Sphaxy 03-11-2015 21:13

bedankt!

Pluis 03-11-2015 21:48

Citaat:

Cootje01 schreef: (Bericht 33895807)
Op de site bij het blauwe dikke mannetje staan ze al vanaf €6,99 voor een set van 3.

ps. Voor FB mag een link zo wel? Anders sorry vast.

Ja hoor, dit mag best. Ik weet dat jij een echte vaste forumer bent. De links die we verwijderen komen van mensen die als enige doel hebben die linkjes te spammen

Dekaloog 03-11-2015 21:59

Die set van die drie grijze van bol.com moet je niet kopen, hoor. Ten eerste hebben ze geen wijde basis, waardoor je ze kwijt kan raken, en ten tweede worden ze aangeprezen als 'zacht' en staat het materiaal er niet bij, wat betekent dat ze waarschijnlijk jelly-achtig zijn en dus giftige weekmakers bevatten.

Seksspeeltjes moeten bij voorkeur gemaakt zijn van silicone, glas/staal of hard plastic.

Sphaxy 03-11-2015 22:12

Oke, dan zou ik daar naar kijken :p

Cootje01 03-11-2015 22:16

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 33896086)
Die set van die drie grijze van bol.com moet je niet kopen, hoor. Ten eerste hebben ze geen wijde basis, waardoor je ze kwijt kan raken, en ten tweede worden ze aangeprezen als 'zacht' en staat het materiaal er niet bij, wat betekent dat ze waarschijnlijk jelly-achtig zijn en dus giftige weekmakers bevatten.

Seksspeeltjes moeten bij voorkeur gemaakt zijn van silicone, glas/staal of hard plastic.

Zoveel verstand heb ik er ook niet van :o

Dekaloog 03-11-2015 22:27

Had ik op mijn dertiende ook nog niet, dus dat is niet erg. :y

Het zou wel goed zijn als ze dit soort informatie zouden geven bij seksuele voorlichting op scholen.

Sphaxy 03-11-2015 22:29

Ja, ook is anaal taboe voor veel mensen maar het is eigenlijk geweldig :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.