![]() |
Nanowrimo
Doet er eigenlijk nog iemand mee dit jaar?
|
Misschien moet ik maar weer eens een poging doen. Laatste keer is alweer een jaar of 10 geleden :o
|
Is misschien wel een goede gelegenheid om meer te schrijven :y Wie weet!
|
Het begint gisteren he! ;)
|
Ik ben net begonnen want ik heb zoveel notities in mijn observatieboekje dat ik er vast wel iets van kan brouwen. Goede oefening. Lijkt me leuk bekende gezichten te zien!
|
Mochten jullie me willen opzoeken, ik heet natuurlijk fizzle-fluffy :cool:
|
Nice :cool: Ik denk dat ik te druk ben een ik ben sowieso niet zo goed in lange verhalen, maar wie weet.
|
Tering, hoe weet ik nou weer wat voor genre ik schrijf :D
|
Citaat:
|
Volgens mij kan ik beter officieus meedoen en gewoon zelfstandig meer schrijven. Want een novel in een maand ga ik natuurlijk niet redden :o
|
Citaat:
|
Wat is het?
|
Kijk op de website dan luilak :D
Basically is het idee dat je een opzet van een volledige roman maakt in een maand. 50000 woorden ofzo. www.nanowrimo.org |
Er stond nergens een adres van een website. :p
|
Moeilijk te vinden in google ook :p
|
Ik heb een vriend die het denk ik voor de derde keer gaat proberen, maar het lijkt me veel te moeilijk :p
|
Nee man gewoon wat woordjes op papier knallen
|
Het is net forumen
|
Goed idee! JE MAG ER OOK EEN TOPIC OVER OPENEN OP EXDOP
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil er wel een keer aan meedoen. Niet dit jaar though.
|
Ik heb wel een idee voor een verhaal, dus wie weet ga ik er nog mee aan de slag. Het idee is een beetje autobiografisch dus dat is voor mij persoonlijk ook wel goed (y)
|
Leuk zeg!
Ik ben nu bezig met het volgende lijstje in te vullen voor al mijn karakters:
Spoiler
Heel tof en leerzaam en ook moeilijker dan je zou denken soms. Goed om te weten dat je dan nog niet goed genoeg over dat karakter hebt nagedacht :y |
Het karakter waar ik dacht het best mee op weg te zijn blijkt bijvoorbeeld het oppervlakkigst :D
|
En ik vind het vooral moeilijk om een karakter waar ik zelf of gek op ben, of juist een hekel aan heb, diepgang te geven. Mijn neutrale karakters zijn veel verder ontwikkeld. Zou dat zijn omdat ik die nog niet heb beoordeeld? :lisa:
|
Citaat:
|
Ja, om het een langere verhaallijn vasthouden. Het hoeft geen boek te worden dat ik wil publiceren maar een verhaal van meer dan 2000 woorden schrijven zou me wel helpen bij het libretto dat ik aan het ontwikkelen ben. Ik heb dus voor mezelf wel eisen, maar dat zijn niet per se mooi-verhaal-eisen. Ik zie het als een oefening.
|
Heb je het al eens gedaan?
|
Ja. In 2012.
|
of bedoel je 'het' :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begin door deze oefening zoveel van mijn karakters te houden :lief:
|
Een grote inteelt-adelfamilie en ik heb nog nooit zoveel van een stel karakters gehouden :D :bloos: _O_
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |