![]() |
Hoe ben jij op het forum terechtgekomen?
POLL VOLGT *O*
|
Wel via de voorpagina, maar had het adres op school gehoord.
|
Ik denk oorspronkelijk via een zoekmachine of de voorpagina, om eenmalig een huiswerkvraag op dit forum te stellen.
Maar later onbedoeld teruggekomen en actief geworden door een real life vriend die hier zat, dus dat maar gestemd. |
Ik begon op de chatbox, maar downloadde toen ook al content van de homepage.
|
Bestaat de chatbox eigenlijk nog? :lisa:
|
Het was het jaar 2000, ik was op de voorpagina en ik zag een knopje forum en ik dacht "huh wat heeft een boekverslagsite met Romeinen te maken :confused:".
|
Anders, namelijk: ik werd gedwongen door mijn toenmalige vriendje :'(
|
Via wat googlen op een topic gekomen en daarna stomme pubervragen stellen.
|
Via de voorpagina. Ik moest een samenvatting maken van een film
|
Citaat:
Citaat:
|
anders, namelijk zoekmachine oid. Kwam uit bij Muziek en ik wilde vast mijn mening over het een of ander uiten.
|
De chat vind ik niet meer op de voorpagina.
En weten jullie wat ik echt mis? Het avatarspel. |
Citaat:
Start het avatarspel zelf weer op, lijkt me leuk :D |
echt joh! Link?
Ik heb -10 programmeerskills :o |
Via 3 voormalige klasgenoten die vonden dat het wel leuk was op De Klaagmuur / De Kantine
|
Wat is het avatarspel :bloos:
|
Citaat:
En één van de belangrijke testen van dit Fotoboek was het Avatarspel. Hierin werden aan de nederige forumer een Avatar en vier namen gepresenteerd. De forumer moest razendsnel de juiste naam kiezen, van de forumer die onder die Avatar door het forum ging. Deed hij dit juist, dan kreeg hij een volgende keuze onder ogen. Deed hij dit onjuist, dan was de test ten einde. Koning Jon organiseerde zijn forumers niet alleen op hun totale en dagelijkse Post Count, maar ook op hun kennis en vaardigheden in het Avatarspel. |
Via boekverslagen en chatbox. Ik begon met posten op DoP, Letteren en Lifestyle en vond al vrij snel De Kantine waar men gepoogd heeft mij weg te pesten als 13-jarige. Maar ik was te naïef om me daar iets van aan te trekken, dus ik ben gebleven :P
|
ik verveelde me en meldde me aan op Fok! en later hier
|
Citaat:
Link is: http://www.scholieren.com/chat |
Via collegenet. Daar op het forum werd veel over dit forum gepraat altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet meer :confused:
|
Citaat:
Jij was 4 jaar oud toen ik de chatbox hier voor het eerst bediende :lisa: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je vergeet Prins Koen helemaal! |
schrijf hem erin!!!
|
Bij deze!
|
n
|
Ja dat ook.
|
Heel nice _O_ dank
|
Chattv :P
|
Ik moest.
|
Via mijn zus
|
Citaat:
|
In 2000 via de voorpagina.
|
ik zocht informatie over automutilatie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of mocht er toen nog over gepraat worden?
|
Ik kwam hier via testout.com.
|
Via de frontpage geloof ik toen ik ooit in Havo 3/4 boekverslagen hier vandaan gapte, maar ik ben hier pas echt veel gaan posten sinds mijn eindexamen toen het eindexmenforum nog drukbevolkt was, en ik de zomer daarna een administratief/receptie baantje had waarbij ik 8 uur per dag niets deed achter een computer.
|
Eigenlijk om heel eerlijk te zijn;
Kom ik via het wereld wijde web op het forum, nog geen andere manier gevonden :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |