![]() |
Hoeveel vrije tijd heb jij?
Hoeveel vrije tijd heb jij per dag gemiddeld doordeweeks?
Als je huiswerk maakt, is ook geen vrije tijd, sport ook niet. Ik bedoel echt tijd waarmee je kunt doen wat je wilt. |
Ik heb vooral studie-ontwijkende tijd.
Tel je sport ook mee als vrije tijd (vrijetijdsbesteding)? |
Citaat:
|
Maar als je tv kijkt is dat ook daginvulling en dus ook niet echt vrij? :confused:
|
Ik kan al mijn tijd zelf invullen, dus 24. Want ik heb zelf mijn studie en werk en hobby's gekozen.
|
Citaat:
Sport is vaak dat je moet trainen enzo, dat zijn vaste tijden vaste dagen. |
Is slapen ook vrije tijd?
|
Je studie, je baan, je vrienden en je huis zijn ook een tot op zekere hoogte vrije keuze :o
|
Citaat:
Of kun jij tijdens de lunch zeggen; Het is heerlijk weer ben er weg van? :o |
Succes is ook een keuze. #motivationalquote
|
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 6u45 tot 17u45 van huis voor werk,woensdag van 6u45 tot gemiddeld 22u45 van huis voor werk en opleiding. Doordeweeks 7 uur slaap, in het weekend 8.
Dan blijft er 57 uur per week over waarin ik ook nog boodschappen moet doen, moet koken, afwassen, wassen, was opvouwen en schoonmaken. Denk dat 4 uur per dag 'vrije' tijd wel het maximale is ;) Maar ik heb leuk werk, vind reizen niet erg, de opleiding doe ik voor mezelf, koken is een soort van ontspanning en de rest is een soort van noodzakelijk kwaad. |
Dit is bijna ingewikkelder dan de hoeveel weeg jij poll :eek:
|
Ik werk fulltime dus 12-16 uur.
|
8+ uur per dag
|
eer uur of 3/4 per dag doordeweeks, in het weekend ben ik een middagje kwijt aan schoonmaken/de was doen endat soort fratsen, verder hoef ik in het weekend alleen maar te doen wat ik zelf wil (y)
|
Dat is compleet afhankelijk van hoeveel uur college ik heb en hoeveel tijd ik kwijt ben aan mijn studie. Dat verschilt echt van week tot week. Ik denk meestal 4-8 uur per dag.
|
Hoezo tel je sport niet als vrije tijd? Ik zie sport juist als vrije tijd
|
Ja slotje erop :D
|
woooo nthn heeft fb-aspiraties
|
Citaat:
:herp: |
Ja ik wordt nieuw fb tochh
|
~10u werken, 7u slapen, 1u sporten, dus ongeveer 6u vrije tijd?!
Oh wacht. Weekend inbegrepen zal het zo'n 8u/d zijn. En dan reken ik niet klusjes/huishouden mee zoals Wolter. |
Doordeweeks met sporten, slapen en huiswerk niet meegerekend. Kom ik voor maandag op 1uur, dinsdag 4, woensdag 3, donderdag 2, vrijdag 3
Dus gemiddeld 2,6 uur vrije tijd per dag uit. |
Doordeweeks ca. 0.5-1 uur als ik werk en ca. 4 uur als ik niet werk. Dus eerste antwoord!
|
Weekdag: 8-10 uur werken, 1 uur heen en weer reizen naar werk, 1-3 uur sporten inclusief daarheen gaan, 8 uur slapen. Dan blijft er gemiddeld 4 uur over maar dat gaat ook voor een deel op aan boodschappen doen, koken, eten, opruimen, schoonmaken. Voor mijn gevoel denk ik 1 of 2 uur waarop ik tv kijk of de krant lees. In het weekend wel meer. Maar eigenlijk zie ik sporten ook wel als vrije tijd ;)
|
Op werkdagen: 8 uur werken en half uur lunchpauze, anderhalf uur reistijd = 10 uur. Acht uur slapen, uur opstaan, ontbijten en aankleden 's ochtends, 's avonds een uur koken, eten en afwassen. Nog vier uur over maar dat vind ik wel al heel veel eigenlijk.
Op donderdag ga ik sporten na werk, anderhalf uur ongeveer. Op de dag dat ik niet werk en op zaterdag beetje 50/50 huishouden en relaxen. Op zondagochtend train ik, in de middag vrije tijd. Ongeveer vier uur per dag gemiddeld denk ik dus. |
Ik probeer voor mezelf 8 uur slaap, 8 uur studie en 8 uur 'vrij' aan te houden per dag. Ik werk gemiddeld 1x per week.
|
8 uur bier 8 uur werk 2 uur fappen 6 uur slaap.
|
Citaat:
|
:cool::cool::cool:
|
Mensen met <2u/dag: Hoe dan en hoezo ga je daar niet helemaal dood van? :s
|
Die mensen tellen sport en met vrienden afspreken ook niet als vrije tijd geloof ik
|
Citaat:
|
12-16 uur snap ik ook niet helemaal. Dat is best wel veel. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wisselt heel erg per week, maar hoeveel ik in een week werk varieert ook van 20 tot 65 uur.
|
Als je werk, studie, muziek, sport en huishouden als vaste dingen ziet, ben ik blij als ik af en toe voetbal/serie kan kijken :bloos: Ik kan niet zo goed tegen vrije tijd :bloos:
|
Ik kan niet zo goed tegen meteen naar bed moeten als je eindelijk klaar bent met alles wat moet :S
|
Ik ook niet. Gisteren werd het daarom na 12 uur ondanks dat we wekker om 6 ging :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn werkweken variëren van tussen de 38 en 65 uur en ik word heel opstandig als ik weinig tijd voor mezelf heb. Dat gaat altijd ten kosten van slaap. Het is echt een wonder dat ik er nog niet uitzie als een vrouwtje van 80.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik denk dat wij allebei wel in een business zitten waar je heel veel te maken krijgt met mongolen of veel te grote ego's. Maar goed, ook wel weer lachen natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik voldoe aan de criteria is het 2 vrije uren per dag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |