Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Fetish Clubs (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1905601)

Crocodi1e 04-11-2015 17:02

Fetish Clubs

Hoi!

Ik en mijn vriendin zijn allebij best kinky. We zijn heel erg open-minded en kunnen elkaar van alles vertellen zonder ons te schamen. Nu had ik dus het idee om eens een avondje naar een fetish-feest te gaan, als je dat zo noemt in ieder geval. Ten eerste om een gezellige avondje te hebben met like-minded mensen maar ook om mischien andere stellen van onze leeftijd te ontmoeten waarmee we informatie kunnen uitwisselen en waarmee we dan andere mensen hebben om over deze dingen te praten.

Nu is mijn vraag: Hoe gaat het er hier precies aan toe? Ik heb wel gehoord dat single mannen vaak niet in hun eentje binnen komen om pottenkijkers te voorkomen maar ik weet niet of dit klopt. Verder wil ik wel weten of het er hier heel erg swingend aan toe gaat (Daarmee bedoel ik dus seks hebben met anderen, dat willen we namelijk niet. misschien niet goed verwoord) en, nouja, alles eigenlijk! De kans lijkt me klein dat er niemand op dit forum is die ook een beetje kinky ingesteld is dus graag wil ik informatie van mensen die hier al wat van weten of misschien zelfs al eens op zo'n evenement zijn geweest!

Alvast bedankt!

bloodyb 04-11-2015 17:42

Kijk eens op www.massad.com. Er zijn vast wel tijdschriften over fetishes of ga eens kijken op de Kamasutrabeurs.

Elin3 04-11-2015 18:00

Er zijn ook fora (buiten het scholieren.com forum :p ) speciaal voor fetisjisten, ik denk dat je daar ook een hoop informatie kunt vinden!

Dekaloog 04-11-2015 18:19

Kamasutrabeurs is meer voor vijftigers die 50 Shades of Grey gelezen hebben. Massad ken ik niet, maar 't ziet er eerlijk gezegd wel verouderd uit.

In plaats daarvan zou ik je aanraden om een profiel te maken op Fetlife. Dat is een soort Facebook, maar dan voor kinksters. Dus geen datingsite, maar wel een groot sociaal netwerk met feestjes, discussies, informatie en mensen die vertellen over hun ervaringen. Er zijn zo'n 60.000 Nederlandse leden, dus ook veel Nederlandstalige groepen.

De meeste feesten zijn, tja, veel normaler dan je zou verwachten. Je kan dansen en socializen, maar ook dingen doen met je partner en/of andere gegadigden. Maar er wordt zeker niet aangenomen dat je zomaar seks wil omdat je daar toevallig bent. In een 'normale' kroeg maak je meer kans op een ongewenste hand op je kont dan op een kinky feestje, denk ik. Op jongerenfeesten zijn geen dresscodes en ook geen discriminatie richting jongens die alleen komen. Wel moet je je vaak van te voren aanmelden.

Verder kun je bijvoorbeeld dit stuk lezen, of deze.

Dekaloog 04-11-2015 18:30

Als je eerst enorm de kat uit de boom wil kijken, trouwens, kun je ook naar één van deze culturele evenementen. Bijvoorbeeld het DIEP-festival in Utrecht, of het filmprogramma van Get a Room. Er is qua publiek best veel overlap tussen deze evenementen en 't soort mens dat je op de leukere feestjes tegenkomt.

Groetjes,
uw seksprofessor,
Dekaloog.

Dekaloog 06-11-2015 02:52

Al die feesten zijn trouwens wel 18+.

Mark52 06-11-2015 10:58

Wauw. Jij stelt me echt nooit teleur op seksueel gebied, Dekaloog :lief:

Dekaloog 06-11-2015 17:17

Dat hoor ik vaker. :ertur:

bikinigek 08-11-2015 01:45

kijk eens op fetlife ;) zit ik ook op

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.