![]() |
Nogsteeds een beetje verliefd?
Een tijd geleden had ik in een topic gezegd dat ik het meisje waar ik verliefd op ben/was had gevraagd wat zij van me vond. Helaas waren de gevoelens niet wederzijds en dat had ze me toen heel vriendelijk gezegd. Ook zei ze dat ik haar nu een beetje uit mn hoofd moet proberen te zetten en misschien gaan zoeken naar een meisje dat mij ook leuk vind.
Dat heb ik geprobeerd, maar ik denk dat ik haar nogsteeds leuk vind. Ookal weet ik dat zij niet op mij is. Is dit normaal? |
Ja. Het kost nu eenmaal tijd. Verzet je gedachte. Ga erop uit!
|
Tsja je kunt er weinig aan doen dat je haar leuk vindt. Dat het niet wederzijds is verandert dat niet meteen, maar maakt het wel lastiger. De beste optie is waarschijnlijk toch echt om je met andere dingen bezig te houden dan met haar.
|
Oke, bedankt voor het antwoorden.
Ik app nog best vaak met haar om te vragen of ze kan gamen of gewoon om te vragen hoe het is enzo. Moet ik dat dan minder doen? |
Dat moet je zelf weten. Als je het prima vindt zo, dan kun je het blijven doen. Als je er echt moeite mee hebt dat het niet verder zal gaan dan vriendschap, dan is het misschien verstandiger om afstand te nemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |