![]() |
Chattopic #1
Ik mis een topic op Seksualiteit waar ik af en toe een goeie link kan posten. Zoals bijvoorbeeld deze column van een jongen, vandaag in de Metro. Of deze strip, of deze brief van een tienjarig meisje aan de HEMA. Ik vind zoiets geen eigen topic waard, maar als mensen erop willen reageren, of als ze zelf links naar leuke artikelen willen delen, dan kan dat hier. Ik ben benieuwd of een laagdrempelig discussietopic op dit subforum van de grond komt.
Concrete vragen liever in een apart topic, anders bloedt het hier dood. Ook geen seksoproepjes, uiteraard. |
Goed initiatief!
|
En dat oppaskindje is natuurlijk een kind naar mijn hart.
Heel goede column, trouwens! Wauw |
Ja, he! Dapper stuk.
Je had laatst ook dit stuk van een man die aangerand was, vond ik ook dapper. Zo belangrijk dat ook mannen dit soort dingen durven te delen. |
|
Ik zit al de hele tijd met dit filmje in mijn hoofd. Jimmy Kimmel vraagt kinderen wat het verschil is tussen jongens en meisjes. Velen beginnen over bepaald gedrag (wat Kimmel goed weerlegt) maar slechts een jongetje begint over het lichamelijke verschil nadat hij een beetje om de hete brij heen heeft gedanst. Met een omweg probeert hij uit te leggen wat die verschillen dan zijn maar durft het niet zo goed te zeggen, sterker nog; hij schaamt zich een beetje omdat hem kennelijk is geleerd dat het iets heel disturbings is, een woord dat hij een aantal keer gebruikt.
Spoiler
|
Leuk topic!
|
Citaat:
|
Met dank aan deadlock: leuke documentaire over seks, nu op NPO2.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor iedereen die het fenomeen 'uitzending gemist' nog niet kent:
http://www.npo.nl/2doc/09-11-2015/VPWON_1243512 edit: Axie was me al voor |
Er is nu een docu op npo3. Volgens mij gaat het over impotentie.
|
Het heet "mijn pik en ik" :D
|
Nu wordt hij gespanked hahaha
|
Aii gemist! Wat jammer toch weer :(
|
Ik heb hem afgezet, die van gisteren. Hoe kun je zoveel vrouwen tegen je in het harnas jagen.
|
Citaat:
Het stukje dat hij gespanked werd vond ik wel een hoogtepunt :herp: |
En het waren best leuke vrouwen trouwens.. zonde :o
|
|
Citaat:
Wat bezielt zo'n vakwebsite?! Goedkope publiciteitsstunt? |
Citaat:
|
Die blote enkels ook, gadverdamme wat een sletjes. :nono:
|
Een rechter in Canada had aan een verkrachte vrouw gevraagd waarom ze niet gewoon haar benen bij elkaar had gehouden....
http://www.ctvnews.ca/canada/judge-a...ment-1.2652482 |
Die vieze Nederlandse D66 rechters hadden het waarschijnlijk op de dader gegooid :rolleyes:
|
(en nee dat bedoel ik niet sarcastisch naar jou maar naar de ridiculiteit waarmee er soms naar ons gekeken wordt)
|
Citaat:
Citaat:
|
In ander nieuws: er is een nieuw seksspeeltje voor vrouwen, dat met luchtdruk in plaats van met trillingen werkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Interessant! Het klinkt niet bijzonder lekker maar ik vind het altijd leuk als ze nieuwe dingen uitvinden tegen hysterie :y
|
Iemand heeft een interessante manier uitgevonden om je seksspeelgoed schoon te maken.
|
Het is vast een heel goed product enzo hoor, maar:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pareltje van Refoweb
Citaat:
|
Ik vraag me wel eens af of die lui die daar posten niet allemaal dikke trolls zijn. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wauw, Elin3 :D
Ik vraag me wel af wat de oorsprong is van die heftige angst. Klinkt bijna als trauma. |
Bible-belt. Dat is het echt echt echt. Griffo's.
|
Citaat:
|
En binnen de echte strenge refogemeenschappen is het ook de bedoeling dat je kindjes maakt als je getrouwd bent. Als je dat niet doet terwijl je wel vruchtbaar bent word je met de nek aangekeken
|
In de Mormoonse kerk krijg je gewoon een afspraak met een vruchtbaarheidskliniek op de mat als je nog geen kinderen hebt na 2 jaar ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
En dan hebben we 't nog niet eens over seksueel misbruik in de kerk. :o Het komt best vaak voor dat iemand naar eigen zeggen 'zonder echte reden' enorm paniekerig reageert op seks, en dat daar later misbruik achter blijkt te zitten. Of misschien heeft ze wel een fetisj waar ze zich enorm voor schaamt, en die ze niet meer kan ontkennen als de seks wat verder gaat. Of misschien is ze trans en is het genderdysforie. Zo veel mogelijkheden! |
Citaat:
|
Reactie van de deskundige op Refoweb was trouwens wel heel correct en normaal (y) Die spoorde haar ook aan eerlijk na te gaan waar die angst vandaan kwam.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |