![]() |
Saaichael Palin #1943
|
Ik wil nog niet naar bed. Wat nu?
|
Nou steffie en sarah, kom er maar weer in met jullie titelsuggesties :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Mijn laatste diploma-uitreiking ben ik niet heen geweest, vond het een beetje tijdverspilling en had werk te doen. Schijnbaar is er daarna nog een "ceremoniële" diploma-uitreiking (doen ze één keer per jaar) die ik ook maar ga skippen.
|
Hoi
|
Hoi
|
Citaat:
|
vmbo.
|
Leuter.
|
Citaat:
|
Alzo goed als twee dagen niet gepost... Hoe gaat het hier met iedereen?
Met mij gaat het goed, ik ben forumbaas op onzin en heb geen ruzie met mijn moeder. |
:eek:
|
:bloos:
|
Of misschien ben ik voor carnaval verkleed als forumbaas :bloos:
|
:bloos: hoi fizzy
|
Met mij gaat het ook wel goed. Het is tentamenweek dus ik ben hard aan de studie.
|
Met mij ook, ik heb vandaag veel in de file gestaan, dat was minder. Ik moest voor een cursus in Houten zijn en er waren allemaal ongelukken gebeurd op mijn route.
|
Ben jij ook voor carnaval verkleed als forumbaas, Sarah?
Vervelend dat je in de file stond. Kon je met je artskwaliteiten nog te hulp schieten? |
Ja!
Nee de ongelukken waren al lang opgeruimd tegen de tijd dat ik voorbij kwam, alleen de files die ze veroorzaakt hadden waren er nog! |
Nou zeg, die hadden ze ook wel even mogen opruimen!
|
Citaat:
|
Op de heenweg ergens tussen Hengelo en Apeldoorn (hele stuk was file, op de radio werd niet gezegd waar het ongeluk precies was geweest) en daarna weer bij Amersfoort, op de terugweg bij Deventer! Ik heb over de heenweg tweeënhalf uur gedaan terwijl Google 1:22 u had uitgerekend! En ik had 50 minuten speling maar dat was dus niet genoeg.
|
Wat spelen jullie voor instrumenten?!?!?! De vraag van vandaag.
|
Ik speel gitaar!
|
Ik speelde altblokfluit in een grijs verleden.
|
Citaat:
|
Heb een keyboard, maar ben absoluut geen pianowonder ofzo. :D
|
Citaat:
|
Ik speel piano!
|
Ik speelde keyboard, en echt heel lang geleden blokfluit.
|
Ik vind het best jammer dat ik geen keyboard of piano kan spelen, maar ik ben ook absoluut niet muzikaal, dus het is al een wonder dat ik redelijk gitaar kan spelen.
|
Oh ja, en ik heb wel lange tijd gezongen (zangles, kinderkoor e.d.). Nu doe ik dat alleen nog in de auto :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan een beetje op de viool kloten (1,5 jaar les gehad) en op alle slagwerkinstrumenten die hetzelfde in elkaar zitten als de piano (marimba, xylofoon etc.). Verder zing ik natuurlijk. |
Ik speel basgitaar. Ik hou van die lage tonen.
|
Ik heb gedrumd maar ik ben niet zo muzikaal!
|
Citaat:
|
Ik speel gitaar en ik zing! En ik kan wel wat pingelen op een piano, maar niet zoals het hoort :O
|
Als ik dit zo lees hebben we binnenkort een s.com band :y
|
3 piano's, 2 gitaren, een basgitaar, 2 popzangers en een klassieke zangeres, een viool en een hobo WAT IS DAT NOU VOOR BAND
|
Citaat:
|
Ik kan een beetje keyboard spelen en ik heb gezongen in een koortje
|
Citaat:
|
Azeche speelt ook blokfluit!
|
Ik speel niks en ik zing nog minder. Wel kan ik Vader Jacob pingelen op de piano en blokfluit, telt dat ook?
Hoe dan ook. Mijn kind schreef net K O K op. Ik verbaasd: he, heb je op school geleerd "kok" te schrijven? Hij: nee, er staat "muts". Nu proberen we elkaar al een kwartier te overtuigen van ons gelijk. Ik vind het gelijke delen schattig en onuitstaanbaar. |
:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |