![]() |
Terrornecrosatandaemon
wie kent deze zeer rauwe blackmetalband? ze komen uit nederland en ze zijn zeer toegewijdt.
ze zijn zo blackmetal dat ze niet optreden en alleen demo's maken die ze met 1 microfoon opnemen. hun eerste demo "de trollen slaan op hol" is echt te gek! probeer nummers als "zwarte kaarsen in duistere wouden" "het bloed der trollen" "satan's troon" "666 trollen in zompige moerassen" black metal ist krieg!!!!! |
ik heb trouwens gehoord dat ze toch wel om de zoveel tijd optreden, dat schijnt wel een heel spectakel te zijn, ze schelden het publiek uit en een paar keer pissen ze over lui heen :D dát is nou blackmetal zoals het hoort!!!
|
lol :D
|
kan ik de nummers ergens downloaden ? of via msn krijgen :P? :D
|
Hahahaha... triest. :rolleyes:
|
de band heeft natuurlijk geen internetsite (duh! :rolleyes: )
je kunt de 2e demo (de eerste is niet meer aan te komen) bestellen bij Satan & Trollen Records voor een bedrag van 6,66 euro. wees er snel bij want er is maar een oplage van 166,6 demo's. |
Citaat:
|
ik ben een keer naar een optreden van ze geweest
dat was met ghoortroll als support-act ghoortroll was wel leuk maar terrornecrosatandaemon was echt goed vooral bij 'het bloed der trollen' toen ze met emmers bloed gingen gooien... |
Citaat:
666 trollen in zompige moerassen ?? pissen en schelden op je publiek? bloed gooien? Get a life ... *exo gaat snel weg uit dit topic, is veels te true voor hem* |
Citaat:
|
Citaat:
ja ga maar terug naar je vrolijk leventje black metal is een van de meest pure vormen van haat, en mensen zoals jij kunnen dit niet aan, dat blijkt wel weer.... |
leuk grapje
zeer kinderachtig. |
wat een idioten.
Black metal wordt meestal verbonden met een walgelijke geluidskwaliteit die klinkt alsof iemand een cd draait bij de buren op de wc. Daarnaast is er geen definitie van black metal, het is allemaal o zo stoer wat ze doen, maar het klinkt voor geen meter, je hoort er geen flikker van en ik neem ze niet serieus. Met hun evilness enzovoort. je bereikt er niets mee, het is niet leuk en een paar 16 jarige knulletjes vinden hjet cool omdat het zo anders is. |
Voordat ik erover oordeel zou ik het wel graag willen horen... Ik wil niet gelijk die tape voor de belachelijk hoge prijs van €6,66 hebben: is er echt geen mogelijkheid om iets te downen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha....
|
Citaat:
ja vet en gaan ze daarna over elkaar hoofden schijten en dan heel hard roepen heil satan en wat grafstenen mollen :confused: :confused: |
Citaat:
schijnbaar weet jij er dan ook niet veel van want heb nog nooit zoiets doms gehoord van over elkaar heen pissen en zit langer in het metal wereldje als jij |
Citaat:
door die zielige kindertjes word black metal de grond in geboort er bestaat wel degelijk goeie blackmetal de meeste "herrie stamp metal" zijn vriendengroepjes die voor de gein wat raggen en dan voor die zielige 16 jarige kleuters optreden :) |
Citaat:
john_verhees@hotmail.com en ik stuur je normale black metal |
hehe lijkt me wel vet :)
|
dit is gewoon verzonnen.
Als upior zo true zo zijn. Zou hij niet eens op scholieren.com komen |
laatste sorry voor het serie posten maar moest ff me hart
luchten zeg maar :D door die sukkeltjes als upior noemde hij zijn eigen geloof ik? ben ik opgehouden met naar black concerten te gaan. heel dat sfeertje stond me niet meer aan jaar of 5 -6 geleden was het allemaal veel minder aggressief! |
de meesten van jullie nemen dit ook nog gewoon serieus he?
geweldig! |
lol, dit is net zo true als slipknot :D
maar goed wel lachen om een keer live te zien |
Hahhahaha.
|
Sorry Upie, maar ik vind dit niet een grappig topic. IK heb het gevoel dat je dit van iemand hebt afgekeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar serieus of niet, dan nog is het slecht. Upior - raus. |
jeetjemineetje
zelfs als ik al heb gezegd dat het niet serieus was zaniken jullie nog door |
had je het niet moeten schrijven, beste knul.
Nu zullen we je pijnigen met punstaven van een elektrisch hek en een botte scalpel. |
Citaat:
|
Mag ik een demo in ruil voor een slotje? ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |