![]() |
Wie lezen er hier allemaal weleens een boek?
En, zo ja, hoeveel? (Uitsluitend voor school/studie/werk telt niet.)
Poll volgt. |
Per jaar vind ik moeilijk in te schatten, soms een paar per maand soms ook maanden lang slechts één boek. Maar ik lees in elk geval wel, zowel uit fysieke boeken als vanaf mijn Reader.
|
Heel vaak!
|
2 per maand.
|
Vroeger las ik ontzettend veel, maar tegenwoordig lees ik eigenlijk helemaal niet meer, en dat vind ik best erg. Ik blijf wel nog boeken kopen, maar die liggen dan een beetje te verstoffen. :o
|
niña kom er maar in voor de >100 categorie *O*
Voor mij tot mijn 16e zo'n 50 of meer per jaar, maar dat is geleidelijk afgekalft tot meer in de buurt van 10 per jaar helaas :ghe: |
Ik weet niet wat een boek is.
|
Citaat:
|
In de afgelopen twaalf maanden heb ik 26 boeken gelezen.
|
Alleen voor school :D
|
Ik de zomervakantie lees ik 10+ boeken, verder lees ik alleen boeken voor school.
|
Oh en in de kerstvakantie lees ik ook altijd 2 boeken ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
|
Altijd te weinig, denk dat ik dit jaar net onder de 10 uit ga komen.
Als ik wat minder vaak lam series kijk moet ik wel weer tussen de 25-50 uit kunnen komen :o |
Weetje hoe fijn het is om bij het zwembad of op het strand een boek te lezen? :lief:
|
Citaat:
|
Ik lees veel, vooral in vakanties en in de weekenden.
|
Ik lees ook regelmatig, zeg maar dagelijks, lekker voor het slapen gaan in bed.
Maar ook gewoon ff op de bank, vergeet dan alles om mij heen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stuk of vijf per jaar. Voornamelijk in de (auto van/naar) vakantie. Afgelopen zomervakantie drie en in de kerstvakantie ook wel twee en afen toe nog een tthuis ofzo. Ik lees thuis meer tijdschriften.
|
Verschilt. In een jaar met veel trainingen kan het oplopen tot ruim 100, in een de meeste jaren kom ik op ongeveer 20.
|
Waar is de optie: ik weet niet hoeveel?
|
Citaat:
Oh en ik lees vooral in de trein en soms voor het slapen. En op vakantie kan ik ook heel veel lezen, maar ik ga niet zovaak op vakantie. En op een saunadag lees ik ook wel veel. |
ik denk tussen de 10 en de 20. Maar zitten vaak ook dikke pillen tussen.
|
Ik lees niet zo snel, maar kan wel veel en langdurig lezen in vakanties. Daarbuiten lees ik echt heel weinig boeken. In totaal rond de 8 per jaar ofzo, denk ik.
Al is toneel natuurlijk ook literatuur, en staan toneelstukken ook vaak in boeken. In dit geval maak er maar 30 van :p |
Krijg voor kerst en mijn verjaardag altijd wel een boek en ga ook altijd wel naar het boekenfestijn, dan kan ik wel weer een jaar vooruit.
|
Citaat:
Waar ik ook goed in ben is aan een boek beginnen en dan halverwege stoppen en aan een nieuw boek beginnen :o |
Citaat:
|
Soms lees ik 2 boeken tegelijk. Vooral als er een saai begint
|
Dat kan ik echt niet, meerdere boeken tegelijk lezen :lisa:
|
Ik moet eigenlijk eens wat boeken eindelijk uitlezen voordat ik aan nieuwe begin :o
|
Minder dan 10 echte boeken en heel veel crap per jaar.
|
Citaat:
|
Hebben jullie dat ook, dat je zo in een boek zit, dat je alles om je heen vergeet, en dat je, terwijl je leest ook alles voor je ziet?
Ik heb het wel eens gehad dat ik zat te lezen dat mijn moeder aan mijn schouder schudde om mijn aandacht te krijgen, en dat ik eerst rond moest kijken waar ik nou was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik veel moet treinreizen lees ik erg veel. Nu kom ik er weinig aan toe.. op vakanties wel weer meer (tenzij fietsvakantie).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds ik met de auto naar mijn werk ga en nauwelijks meer met de trein reis lees ik ook veel minder.
|
Ik wil misschien wel audioboeken gaan aanschaffen. Lijkt me ook best chill tijdens het hardlopen!
|
Citaat:
|
Welk boek lezen jullie nu? :lampje:
|
De derde game of thrones.
|
Oh en ik lees nu: Het Rosie Project - Graeme Simsion
|
Ik lees nu tegelijkertijd "Claudius the God" en GoT3 ook. Allebei al wel enige maanden :P Maar die zijn ook wel erg dik.
|
Got 3 valt toch wel mee? Of heb jij die twee delen in een boek?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |