![]() |
AXEL!!!!!
deadlock vertelt me net dat wij elkaar gemeet hebben in Antwerpen en ik wist het niet meer!! :eek:
Hebben we met elkaar gepraat ook enzo? Vonden we elkaar aardig? Mijn god hoe kan dit????? |
hij was er wel bij ja.
|
Ongeveer een uur of twee voordat tuttebel die nu met haar voloptuouse lichaam in de plassen ging stampen.
|
Met haar rubbers aan de voeten.
|
DAAAAAAAAR
|
MOEEEEEEEEEEEETTTTTTT
|
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN
|
PIEMEL IIIN DAAR MOET EEN PIEMEL IIIN! WIE KUMP UUT HARDENBARG, WIE BINT EEN VOETBALTIEM!
|
En dat Macrador niet op kon houden met te zeggen hoe schattig hij dat vond. :D
|
Ja we hebben ook gepraat, weet niet meer waarover :d
|
Citaat:
|
Yep.
|
Ik herinner me vooral de koffie van mephisto.
|
Citaat:
|
Hahahaha, wat een succes was dat :Cool:
Die fles rum die ik van je gehad heb staat trouwens echt heel mooi te worden met gesmolten jelly beans in de vensterbank :cool: |
Citaat:
|
Oui oui monsieur.
|
Citaat:
|
Ja dat vraagt ze zich nu ook af.
|
Citaat:
|
Er komen nu allemaal hele coole kleurlagen in!
|
Citaat:
Niet goed? |
En natuurlijk doe ik zoiets niet weg :D Vet cadeau. Jammer dat je je hand niet in mijn broek durfde te doen maar alleen een beetje lafjes over mijn navel 's nachts maarja.
|
Citaat:
Hihihihi :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb trouwens een ests biertje gevonden met een kut op het labeltje. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NSFW
|
oooo die opengesneden vissen! Van die kunstenares had ik ook een tijdje een foto als profielfoto! *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan weer niet onthouden dat jullie elkaar hebben gesproken zodat je het nog eens wilt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:p
|
ik weet de datum ook niet meer
|
Misschien sws weer eens een meet doen? Nodigen we alle actieve forumers uit, en huurt Jon een kroeg af in Utrecht ofzo (y)
|
Citaat:
|
Nou, hopen maar dat ze alle zes op komen dagen.
|
Citaat:
Voor het levend houden van dit forum hebben we wel wat gratis bier verdiend me dunkt:p |
Het forum mag geen euro meer kosten hoor van Jon :d
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |