![]() |
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat lekken uit commissie Stiekem gaat aflopen
jullie ook??!
|
Best wel ja :o Hoop vooral dat het Samson of Wilders was.
|
Las dat de lekker slechts max 1 jaar cel kan krijgen, maargoed belangrijkste straf is natuurlijk dat die persoons politieke carriere finito is
|
Samsom werd toch verdacht?
|
Volgens mij werd Samsom wel genoemd inderdaad, maar zou goed kunnen dat er meerdere personen gelekt hebben.
Misschien Slob die op de dag dat dit bekend werd, is opgestapt als kamerlid/fractievoorzitter? |
Citaat:
Maar dat zou mij echt verbazen, want hij lijkt mij daar niet het type voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een dom moment is zo gebeurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen (hopelijk) binnenkort wel gaan horen wie het was :D |
Ik hoop dat die mevrouw weer gaat huilen.
|
ik verwacht neit dat er iemand de cel in gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Artikel is trouwens pas 1 keer eerder toegepast: op 9 januari 1868. Minister Pels Rijcken van Marine werd toen door de Hoge Raad veroordeeld vanwege overtreding van een veterinaire wet. Hij had zijn hond los laten lopen in een gebied waar dat vanwege de veetyphus verboden was. Hij werd daarvoor (bij verstek) door de Hoge Raad tot een boete van tien gulden of een dag gevangenisstraf veroordeeld. |
wat is er gelekt ?
|
Citaat:
De Tweede Kamer reageerde woedend. De oppositie zei zelfs het vertrouwen op in Plasterk. Na het debat hierover, dat de minister overleefde, ontstond een nieuwe discussie. Kranten meldden dat de fractievoorzitters in de Commissie Stiekem al geïnformeerd waren over de fout van Plasterk, en dat de Kamer dus wel geïnformeerd was. Dat zou dus betekenen dat er uit de commissie is gelekt, anders konden kranten dat bericht niet brengen. |
Niet zo heel boeiend dus, vooral dat er is gelekt is interessant.
|
Het meest logische zou dus zijn dat Samsom heeft gelekt om zijn partijgenoot Plasterk te helpen.
|
het was pechtold
|
Citaat:
|
Zou wel apart zijn. Welk belang zou Pechtold erbij hebben om Plasterk te verdedigen?
|
Citaat:
|
de echte vraag is : waarom zijn er 1,8 miljoen belgegevens aan de amerikanen gegeven, en zit ik daartussen? :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |